Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Jag köpte både bodyn och långkalsongerna!

Hoppas att ni alla haft en skön helg! Vi har tagit det så lugnt så, skönt! Vilken lyx Agda att ha tillgång till en sommarstuga på så nära håll!

Är det någon här som gjort en lumbal punktion någon gång? Erfarenheter?

• metallgem

*hand upp*

Nä, fofoalbum med och tidningar för kändisarna!

Var är Juni?? Har inte sett henne här på några dagar. Inte Carenya heller för den delen..

Idag har jag varit på K:s jobb och hälsat på, A charmade alla, men det förvånar mig inte direkt. *stolt mor*

• metallgem

MaHj, kort för sin vikt! Det kanske är det jag är med!

• metallgem

Snäckan, INGEN fara!! Som sagt, vi stod bara och snackade ändå, var mest rädda för att vi slarvat bort dig och inte tvärt om..

Kom nyss hem från Väla.... Maken kom och hämtade mig och då passade vi på att äta kvällsmat där ute också.. känns som det är snudd på bebismisshandel att vara på väla från 10,00 till 17,45.

Fy så tragiskt med Johanna Sällström..! Hon var ju i vår ålder.

• metallgem

Tack, det var slitigt men jag klarade det! Lyckades till och med få i mig en skumbanan där på slutet..!

• metallgem

Vi har också fått babysimtid, klockan 16 på fredagar! Agda, börjar er kurs också den 2 mars? På Filborna? Då är vi i samma grupp ifs. Men jag kommer att stå bredvid och titta på, maken får dra på sig speedosen..!

Snäckan, kan du inte lägga upp en bild? Eller ta med den på öppna i morgon? Nyfiken!

• metallgem

Louse K, tänker på er!

Vi var på väg till ÖF idag, satt på tåget tom men K fick hämta oss i Glumslöv...
    Tog en del prover på sjukhuset igår, en av biverkningarna kunde vara kraftig huvudvärk och det vill jag lova, tabletter hjälper inte men ryggläge fungerar så jag får bli sängliggande idag.. trist!

Hoppas att nu hade det bra iaf!

MaHj, håller med, 99 % av sin vakna tid vill och är man till hands till sin bebis, den ynka procenten där man SÅ gärna skulle vilja ha lite lite tid själv till tex en kopp kaffe så är A inte alls sugen på att sova eller leka själv..!

• metallgem

På tal om diskussionen i onsdags.. Såg ett reportage från Stockholm fashion week, skipantsen är på väg tillbaka!!

• metallgem

Nä, inte mina heller, mina ben haren form av ergonomiska tandpetare ungefär.. Även om man var smal som en sticka på skipantstiden så var det nog ingen hit då heller!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!