Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Agda: Vad tror du en prinsesstårtbit går på? En lagom stor bit. Räcker 8 pts? *åse som planerar febrilt för helgens bravader*
Agda: Vad tror du en prinsesstårtbit går på? En lagom stor bit. Räcker 8 pts? *åse som planerar febrilt för helgens bravader*
Lothan: japps det är Louise töser :)
PcoBella: åhhh så söt lillskruttan är!! Fast hon inte ler! :))
Agda: Åhhhh prinsesstårta som är såååå ljuvligt gott =) Fast pointsar man så händer det ju en gång på tusen typ:)
MaHj: Fy bubblis så gott!!
Hurra för Juni så morgonen till ära vände sig från mage till rygg :)
Tänk så stora våra knyten är nu! V'nder sig, sitter, äter mat och jag vet inte allt!
Nu ska jag och carenya snart på babysång! Mysigt!
Puss från Michelin-Åse som fooooooooooooortfarande står och stampar på den jä-la 7:an som jag övergav på VV för 1½ vecka sedan :( Aj häjt minipiller.
MaHj: Du är söt gumman (Titta thoooolen)
Ja jag vet det släpper väl snart. Bajsigt när maken varje morgon utropar glatt "Titta 3 hg mindre idag igen!) och nu kan ha hela sin gamla garderob och bara har finputsning kvar, jag vill OCKSÅ vara smal igen! Och just nu ser jag ju inte ens på vågen om dte händer något.
Nåväl, jag är snäll åtminstone :))
Vi kommer till ÖF imorrn!!!
Agda: Det gör du HELT rätt i!! Stanna hemma och mys istället! Låter som en sund och bra plan!!
Lothan: Stackars W, svårt att säga.. inga av mina barn har reagerat direkt på tänder. Men som sagt hör med bvc imorrn om det fortgår.
Jag har glömt är det runt 9.30 ni brukar vara på ÖF?
Jag hoppar ÖF idag! Lilla fröken FF här är inte alls samarbetsvillig så jag känner mig smått stressad för att dra iväg, får hitta på nåt kul med lillebror på annat sätt.
Uppsala: Åhhh kan jag inte få receptet??
Måste dit! Lär inte bli tid i helgen men på måndag kanske efter VV!
Lade en beställning på lite Plastisock kläder igår, sååå retro och så fina :))
Nu är maten uppäten, vinet urdrucket och sen har jag sorbet och fazer viol på listan. Inte "rum" för större utsvävningar :)
Vi beställde tårtor igår, längtar till söndag! :)
PS: jag och daniel firar fem år tillsammans idag (5 år swdan i träffades o blev ihop idag) och han kom hem med en stooooor bukett med mina favoritblommor. LILJOR! Nu längtar jag tills de slår ut *njuta*
TREVLIG HELG NI ALLA
Uppsala: Den gjorde min mamma på senaste familjemiddagen!!! URGOD!!!!! Åhhh ska be henne göra den nästa söndag när det är dags för nästa familjemiddag =)))
Pastan lät god!!! Får göra den en dag!
Annika: jaså? vardå, på Coop Konsum vid 17-17.30 tiden??
Massa kram till alla sjuka bäsar och kämpande mammor!!
Agda: PISSEMINUS! Fast även solen har sina fläckar:))
Ja TITTA THOOOOOOLEN!
Helt underbart!
Nu ska jag hämta min nya mobil!