Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Idag vände sig Williot från mage till rygg för första gången, så nu kan prinsen snurra åt båda hållen=) Mamma är sååå stolt, och pappa också förstås.. Fast han var inte hemma när det hände, vi får väl visa honom ikväll.

Hoppas allt är bra med er tjejer, och att ni haft en mysig helg! Om inte annat så ses vi på onsdag, ska bli super trevligt att träffa alla goá mammor igen, och bebisar förstås!

• Fru Söderlund

Mitt nick påminner lite om mitt efternamn, kunde inte komma på ngt bättre just då.. Den 27 dec 05, den dagen som vi fick vårat plus. Då skulle jag kallat mig för Johannes el Johan..som var dagens namn. Men på Agda passar det ju bra=)

• Fru Söderlund

agda06: Första gången vi var på babymassage grät dom små ikapp, en började och sen smittade det av sig=) Men de andra 2 gångerna tyckte alla bebisarna i hans grupp att det var super mysigt. Men jag tror att det kan ha att göra med hur gamla de är när de går på det. W var runt 8 v.

Uppsala: Fina kläder på den sidan, älskar turkost!

Tror också att de tycker att vi är så otroligt trevliga när vi kommer på onsdagarna=)

Ses i morn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fru Söderlund

Sitter som klistrad framför Greys...fast nu är det paus. Såååå spännande!

Williot fick prova majs/potatis puré ikväll, stackarn klöktes som bara den. Då tänkte vi ge honom lite blåbärs puré ist, men den rös han av. Så än sä länge är morots puré en vinnare, då kastar han sig efter skeden *ler*.

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan igen o kolla på avslutningen...

Sov gott tjejer!

• Fru Söderlund

Godmorgon tjejer!

Hoppas allt är bra med er idag. W har hostat och varit helt igenbombad i näsan hela natten. Vill inte riskera att han blir sämre eller att vi smittar era små.. Så vi får helt enkelt stanna hemma=( Trist, hoppas ni får en mysig fika, men det tvivlar jag ju inte en sekund på=)

Ha det toppen, kramar från oss!!!

• Fru Söderlund

Hej! Nu har sambon åkt till Stockholm och är borta tom söndag på mässa. Känns lite ensamt, speciellt nu när prinsen inte mår 100.. Hoppas att ni hade trevligt idag, var ni många? Sköt om er! Kram

• Fru Söderlund

Tack tjejer, vad gulliga ni är!!!!!!!!! W har precis somnat, så nu sitter jag framför datan o myser. Ska kolla på All about Brian kl 21..

Uppsala: Håller med dig, man får alltid en bild i huvudet av hur ngn ska se ut, och oftast har man fel!

Må så gott, kramar!

• Fru Söderlund

Vad vackra ni är!! Man blir ju inte mindre sugen på att stå som brud...

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Idag har jag gått 2 timmar med W i vagen o Diesel, såååå skönt väder! Hoppas att det håller i sig, njuter i fulla drag. Så när jag kom hem så åt jag både 2 kärleksmums o lite godis, ha ha där försvann de få kalorier jag precis bränt. Det ska vara gott att leva *ler*, gott var det iaf=)

Må så gott, kramar

• Fru Söderlund

Junipingla o metallgem: Guud vad härligt att ha en resa inplanerad..

Vi har haft en mindre trevlig dag, suttit på barnakuten i 3 timmar m prinsen.. Han har hostat jätte mkt o är jätte täppt i näsan. O igår kväll hade han korta andnings uppehåll efter sina hostattacker.. Varför ska allt sånt här hända när man är home alone? Så nu väntar vi på ett tillfälligt besked om han har fått RS virus, och sen skickas det till Lund för ett slutgiltigt besked. Så nu håller jag alla tummar o tår för att det inte ska vara det. Han fick andas in ventolin i en mask, det hjälpte ett par timmar, skönt. Tycker sååå synd om min lille älskling!

Ha det bra!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!