Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Ha ha vad ni är roliga tjejer!!!

MaHj: MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!! Saglar också när jag läser detPenga mun.. Har precis festat med ett kanel knäcke o the, med risk för att det slinker ner ett till, super gott ju! Hoppas O blir bra snart igen!

Lyckliga: Hade varit en syn för gudarna, ha ha

Uppsala: Jag är också hungrig hela tiden, hoppas inte att här hänt ngt jag inte vet om när man träffat John BlundFlört.

• Fru Söderlund

Uppsala: Det får vi verkligen inte hoppas... Men man kan ju undra ibland eftersom jag skjuter upp min m. Så jag vet ju inte om jag har ngn.. Men vi kör ju säkert!

Junipingla o Uppsala: Har jag också varit med om, snacka om att man blev förvånad när man vaknade av det, *skrattar* så jag får ont i magen..

Har precis varit ute på en underbar promenad m mina killar ( W o hunden), så härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VV tjejer: Vet ni vad? Jag har redan minskat i vikt, kunde inte hålla mig från en vägning i morse..Skrattande Får nog skaffa en digital våg för att veta exakt resultat varje v. Så nu är motivationen på TOPP!!!

Ska snart ut till Väla o shoppa för min bonus check jag fick från H&M, älskar att handla!! Och så ska jag lämna tillbaka tröjan jag köpte igår, den var inte så spännande påFundersam.

• Fru Söderlund

Vad fin hon är i jackan!!!!!!!! Vill också ja en till W, fast inte rosa förståsFlört. Hittade en rutig tror jag det var på PO.P, men jag ger inte 600:- Kanske får börja hänga på Tradera..

• Fru Söderlund
     Vad för man när man fått punka på ena vagnens däck????????????? Kan man laga, eller måste man köpa ett nytt???????????????
  • Fru Söderlund

Tack tjejer! Kul med lite peppningGenerad..

agda06: Nej, säker är jag inte, får väl skicka  K med vagnen till en mack i morgon.. KAn ju inte gå långrunda m selen..

Krya på er stackars sjuklingar!!!

Köpte en VV kokbok på rea på AG´s för 79 kr, många goda recept! Idag startade jag dagen med en smothie gjord på VV vanilj yoghurt, frusna hallon o banan, MUMS!!!!!

Sov gott tjejer!

Kram från oss

• Fru Söderlund

agda06: Vi har inget särskilt planerat, så vi hänger gärna med!!Skrattande

Uppsala: Stackars dig, hoppas du kryar på dig snart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi vill ju gärna ha med dig på onsdag!

Lyckliga: Såååååååååååååå avis, men jätte glad för eran skull. Har aldrig varit där..

Louise k: Hoppas de små kryar på sig snart!!

metallgem: Förstår hur du känner, men det är ju gulligt att dom vill hjälpa till.

Köpte en klänning idag, röd/vit, super fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fru Söderlund

Ja, vilken tid ska vi säga?

• Fru Söderlund

metallgem: Det härliga med den här tråden är att man FÅR gnällaFlört. Trist med frisören, man blir så jäkla besviken när man är inställd på att klippa sig.. Men du kommer säkert vara jätte fin ändå! I nya kläder o allt!

För oss passar 10.30 jätte bra, vad säger ni andra?

• Fru Söderlund

Jag med, mums!

Nu håller K på att laga ett recept från vår nya VV kokbok. Phad Thai med kyckling o risnudlar, luktar himmelskt! Min favvo rätt när vi äter på Phun Thai, hoppas det är lika gott på restaurang a´la KristianRäcka ut tungan.

Hoppas ni får en mysig fredag, jag ska bara vara o kolla på "Låt oss dansa".

• Fru Söderlund

Vad kul att vi blir så många på måndagGladGlad. Alltid lika kul att ha en ursäkt att träffa alla goá tjejer o bebisar!

Juni: Skönt att du fått det kapat en bit.

Fighter: Låter bra, har inte suttit på en häst sen jag var 9 tror jag, kommer bli en härlig syn *asgarvFlört.

metallgem: Lycka till i morgon, hoppas ni får en trevlig dag!

Lyckliga: Hoppas vi ses på onsdag om vi inte kan på komma på ÖF på tisdag.

Nä, nu kallar soffan på mig. Williot somnade för 30 min sen o K kommer inte hem förrän om en timme igen..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!