Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

uppsala: tack det sammaGladSkrattande

I morgon börjar jag också räkna points, ska bli spännande! Har dammat av mina gamla böcker.. Läste mina mått som jag hade för snart 4 år sen...hm... Speciellt midjan har expanderats en del.. Ja, i maj ska jag på bröllop, och då hoppas jag att jag gått ner lite till så att man kan köpa den dör klänningen man verkligen VILL HA!

Nä nu ska jag göra lite nytta, ska bjuda vänner på lunch vid 14, och K är o spelar badminton p prinsen sover..

• Fru Söderlund

lycliga: Nej, man ringer inte o säger till, det har de aldrig sagt till mig.. Och vi har som sagt missat några ggr. Hoppas du också kryar på dig snart!

Juni: Tack för peppningen, stod i MQ´s provrum.. Och den bilden stämde inte överens med den jag hade i mitt huvud. Annars brukar det ju vara tvärtom.. Nytt år nya tagSkrattande.

• Fru Söderlund

Duktiga ni är VV tjejer! Snacka om stammisar när de vet vad ni brukar handlaFlört. Vägde in mig i morse (här hemma) på en vanlig våg, stannade någonstans mellan 64,8-65..

Nu har hela familjen sovit middag, sååå skönt, fast nu känns det som om jag har en cement hjälm på mig.

• Fru Söderlund

MaHj: Mitt  smälter också, dom vet vilka knappar dom ska trycka påGlad

• Fru Söderlund

Jag o Williot kommer också på onsdagGlad.. Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills Prison break börjar... Såååå spännande!

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

På tal om att ens män är slarviga med nycklar mm.. I morse skulle jag hämta min väninna för en tripp ut till Väla. Kommer ut till bilen, då har K inte satt över bilbarn stolen och har dessutom MINA bilnycklar.. Och han var i Malmö och jobbade, gissa om jag blev sur.. Så det var bara att ringa väninnan o ta bussen ner på stan för en fika.. Sen på em hade han varit hemma o lämnat grejorna, så att jag o W kunde åka till agda06 och Moa för en promenad o en fika, mysigt!

Hoppas ni haft det mysigt på simningen!

Ses i morgon!!Skrattande

• Fru Söderlund

Uppsala o Lyckliga snäckan: Vi kommer sakna er idag!!!!! Men vi ses förhoppningsvis nästa vSkrattande.

Skönt att du har nära till föräldrarna Uppsala, jag tycker också att det är så mysigt att man bara kan svänga förbi..

• Fru Söderlund

agda06: Ja, det må jag säga, du vann nogFlört. Vad gjorde du så länge? Shoppade? Jag skulle nog också kunnat stanna flera timmar till om inte den gule hade väntat på sin matte..

Tack för idag, super trevligt, veckans höjdpunktGlad..

VV barsen var riktigt goda, var ju tvungen att prova en av varjeFörvånad..

• Fru Söderlund

Ha ha ha, har också tänkt på denSkrattande, helt sjukt vad man kan göra konstiga grejor med sina kroppsdelar.. Blir riktigt äcklad.. Undrar om dom använder klorin som vi skojade om..

Hade fått en värde check på 250 kr från H&M, kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lyckliga: Hi hi, nej någon bärs är jag inte sugen på.. Inte än iaf.. Men till sommaren hade det nog varit gott med en kall sådan el en cider.. Dricker ju inte vin..

• Fru Söderlund

Junipingla: Löken? Lustigt, dagen efter att jag o K träffats så var han lite på lyset när han ringde mig för första gången. Då trodde han att jag hette Lökberg.. Snacka om att han blev förvånad när han kom hem till mig första gången o det stod ngt helt annat på dörrenFörvånad.. Han blev iaf glad när det inte var så..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!