Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
MaHJ: Ja, visst är det 10-mötet jag skall gå på! Vi ses där MaHJ o Junipingla!
MaHJ: Ja, visst är det 10-mötet jag skall gå på! Vi ses där MaHJ o Junipingla!
Axel har ganska mkt me and i-kläder o jag älskar dem! Superkvalitet, syns inte ens att de är tvättade typ 100 ggr.
Maria församlingshus har äv öppet både för- och eftermiddag i morgon tisdag. Se www.svenskakyrkan.se/helsingborg o sedan klicka på Maria i menyn uppe o sedan - familj/barn o ö förskola. Ngn som ska dit? jag har som sagt BVC 11.30 o hämtar A 14.45 så denna tis passar ej så bra men hänger på på fredag ( o onsdag). Nu ska jag åka o handla...sent
Ännu en gammal länk fr Axels bebistid:
hem.bredband.net/marloy/utveckling.htm
Junipingla: jag åker dit så tifigt jag kan tror jag! Sist var jag där vid 9.30 tror jag. Funderar ev på att gå ner o ta bussen hem men får se hur vi liggre till tidsmässigt. Brukar stanna tills de stänger vid 12.
MaHj - Nix, inte haft mjölkstockning men värme ska väl lindra liksom kyla säger ngn men har jag haft tendens har jag duschat varmt varmt o "smekt" försiktigt över det onda.
De är jättefina! Sagoslottet har också. Tycker sådana skinnskor var jättebra!
Huh, sätesförlossning, det hade jag aldrig gått med på tror jag, bara tanken på att huvudet kommer sist...men, såg det på TVn härom dagen o det gick ju bra så det är bara av psykologiska orsaker jag inte hade velat.
Hej! Såg ej när du gick idag Agda!
Skrev precis ngt om K:s mage o vad som hände nu ikväll men, nej det kanske e ngn som tar illa upp så jag raderade det, får berätta på onsdag istället.
Ja mitt fantasifulla... skaffade jag då jag hängde lite på bröllopstorget för några år sedan, ganska fantasilöst men det bara blev så o sedan hängde det med. Kanske dags att byta nu när man bytt stad?
Ja eller så tycker de att vi ser ut som några riktiga fikamostrar som de kan tjäna mkt pengar på! Nej jag tror de är glada för så många trevliga tjejer! Det är ju ganska tomt där annars vid den tiden.
K vaknade 6 i morse o åt för förta gången o sedan somnade hon inte om utan låg o gurglade o pratade så jag drog upp henne kvart i 7 när jag gick upp. Somnade 8 igen så nu har jag det myyyysigt med en kopp kaffe. Tvättar lite o stryker små bodies (ja jag e onödig).
Kolla förresten:
www.russinnet.se/default.asp&s=10&i=3
fina kläder billigt, konstigt, den där omlottdressen kostade 225 på ord pris!! Vet inte om det stämmer, om jag missat ngt, den kostade ju 400 på Sagoslottet.
Var finns babymassage? Jag vill så gärna göra ngt m Klara men har inte bokat eftersom jag ej visste om dagistider etc.
Har lagt in 2 bilder på när jag var liten i mitt galleri. Ser väldigt mkt av Axel i bilden på mig, 2 år gammal.