Inlägg från: lyckliga snäckan |Visa alla inlägg
  • lyckliga snäckan

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Det är ju så härligt med denna tråden. Varje dag finns det ngt nytt att lära ; )
    Inga fler utslag..säkert bara värme eller feber som ni skrev.

Och tack för förslaget om Marina.

Längtar till onsdagsträffarna, men vi uteblir tyvärr. Riktigt tråkigt.

....åhh, vad jag kan vänja mig vid att bo i hus..vill inte hem till 3 rummaren ¨på tredje våningen utan hiss..-jag packar ner svärföräldrarnas saker och säger att de får ta lägenheten... ; ) Det blir ju bra..ha ha ha

...tillbaka till prison break!

• lyckliga snäckan

Hej tjejer..
    Uppsala: Du är ju för rolig...huvudet på spiken direkt ; )

Det börjar nog gå åt bättringshållet nu..så jag håller tummarna för att vi ska kunna komma på öppnis och väla-fikan nästa vecka..

..Det går sådär(jättedåligt) med min vv-karaktär..Ahhh, jag har tappat den. Jag behöver definitivt hänga med på ett möte och få lite peppning ; )

Junipingla: Rapportera om simmet...hoppas att ni hade mysigt..

• lyckliga snäckan

ÅHH,..jag vill också med på fika. men...vad är en bal på slottet..säkert utråkigt, urtrist..eller alldeles alldeles underbar..ha ha ha

Vi har bara såååå tråkigt..både M och jag. Känns som om hon är super less på att bara glo på sin mamma hela dagarna. Vi vill träffa folk.

Förkylningar kommer över natten...vips. Men har det hänt att de bara försvinner och att man vaknar helt snorfri? Nej då ska det dras ut på.

Om jag ändå hade min symaskin..tusen idéer o ingen maskin...
    Nej nu var jag allt negativ ; ) jag får väl ta o läsa lite.
    Summan av kardemumman: SAKNAR er tjejer och bebisar!!!

• lyckliga snäckan

Det blev en lååångpromenad för oss. Så skönt. Tråkigt väder, men har man inte varit ute på ett tag så är det verkligen uppfriskande.

Åh, vad jag har fyndat på bokrean. Majken-böckerna inbunden upplaga 24 kr..det är nästan skamligt.Barnläkarbok och lite annat smått och goot. Älskar böcker!

• lyckliga snäckan

Trots att jag missade diskussionen idag tror jag mig veta vad det rör sig om. Ämnet...blekning var med på outsiders en gång.

kanske skulle vara ngt i 30-års present till mannen. SKRATTAR högt!

• lyckliga snäckan

..på tal om tokiga födelsedagspresenter. Har i sett rallarsving? Hur som, så fick jag i fjol ett brottogram på min födelsedag. Mannens kompisar hade klätt ut en kille och honom skulle jag brottas mot på vardagsrumsgolvet. Galet och jag var så glad att inte alla hade kommit. Brottning är inte min grej riktigt.

• lyckliga snäckan

Andreas och Musse-rallarsving.

metallgem-då vet du också hur brottogramet såg ut. I tajts och mask och så. Jag hade superurringning och var rädd att tuttarna skulle flyga ut vid brottningen.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!