Inlägg från: lyckliga snäckan |Visa alla inlägg
  • lyckliga snäckan

Åhh, nu behöver jag verkligen träffa er och få tillbaka v motivationen. Märker att jag varit "isolerad" alltför länge.

Maria ÖF istan blir det på förmiddagen tror jag minsann.
    babysim imorgon, första gången för oss. Super spännande!

• lyckliga snäckan

Hejsan svejsan.

Tro att det var härligt att komma hem igår..hem till sina egna saker. Jag nattade M och sen kastade jag mig in i syrummet. Hurra!

Avrundade kvällen i EGEN soffa..till prison break.

Ikväll ska vi på babysim.Tråkigt att vi inte ses där junipingla! Det ska bli så spännande. Det verkar som om alla bebisar i vår tråd har gillat det..Hoppas att M hänger på den trenden; )
    Vi är absolut med imorgon.

• lyckliga snäckan

Fighter o MaHj: Ser fram emot att se er imorgon.

Nu tror jag att vi har allt för att kunna gå o bada. Sista minuten rakning av benen fick det bli också..Vill ju inte skrämma bebisarna ; )

• lyckliga snäckan

Hemma från babysimmet..
    Vilka småttingar där var med...Majken kändes dubbelt så stor.

Nåja, hon skrek inte, men ville absolut inte ligga på rygg..Bättre gick det på mage, men hon var ju inte den som skrattade direkt.
    Mysigt i alla fall, vi kunde ju gå hela familjen..och sen bums i säng.

• lyckliga snäckan

MaHj: låter super smarrigt1

Uppsala: Idag fick majken kyckling och morötter och hon gillade det. Hon gapade till och med efter mer..kul eftersom vi pratade om det idag.

Stackars maken måste rycka ut på jour nu..inte så kul när han har jobbat hela dagen redan.

• lyckliga snäckan

Lothan: Stackars lille W. Hoppas att det går över fort.

Agda: Håller med om att ibland behöver man bara mysas. Vara hemma och göra ingenting helt enkelt. Fast jag hade gärna sett dig på ÖF ; )

• lyckliga snäckan

Hur blir jag månadsmedlem när jag redan är inskiven? Någon som vet? Ska jag ändå anmäla mig på internet eller ska jag göra det på plats( Hon har ju så gott om tid på måndagar?!!!!)

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!