Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Usch det var väldigt vad sjuka vi blivit. Krya på er här i tråden. Själva är vi snart friska. Bara lite lite nästäppa kvar. Puh, skönt att det inte blev någon dunderinfluensa.
kram på er!!
Usch det var väldigt vad sjuka vi blivit. Krya på er här i tråden. Själva är vi snart friska. Bara lite lite nästäppa kvar. Puh, skönt att det inte blev någon dunderinfluensa.
kram på er!!
I´m back..mina fruktdrinkar hjälper migmed vv. Banan/apelsin har nu fått sällskap av banan/frusna hallon. Mums och mättande.(Lothan: hade gärna också haft i lite mumsig vaniljyoghurt...nästa torsdag ska vi kolla majkens ev. mjölkallergi.tror dock att det rör sig om omogen tarm..hon var ju så känslig innan.)
Krya på Dig Uppsala!
Nu ser ni alla till att bli friska..jag vill inte sitta själv på onsdag när jag nu har missat två veckor!(ego!!!)
Tråkigt väder idag..igår var det ju riktig vår i luften, med lite sol till och med.
Nu ska ni höra på knasig grej med föräldra penning. Jag har ju lägsta ersättning och tar nu ut 6 dagar i veckan(det ger ca 3600 kr/mån Hurra) Hur som så har vi kommit på att om maken tar ledigt på fredagar och sen tar fp på helgen och jag bara tar ut två dagar i v. Så får vi lika mycket pengar+ att vi sparar en dag och att maken får vara hemma en dag. Hur galet är det..Ja, när det är som det är så klagar inte jag i alla fall.
Hurra, vi åker till London över Kristihimmelfärds..Hälsa på vänner. Hur kul som helst!
Det är ju bara så härligt att komma hem och läsa alla roligheter.
Och visst är det skönt att få gnälla en runda..man mår lite bättre sen faktiskt.
London= härligt. ja, det blir lite födelsedagsresa fast försenad. Han fyller nästa vecka..men vi åker i maj. Strunt i det. kul att komma dit bara.Några av mina bästa vänner bor där.
krya på er..
åh, vad jag önskar att jag kunde vara med på måndag.
men jag ska hämta svärföräldrarna från tåget..och sen ska vi flytta hem..så på tisdag sviker jag inte på ÖF.
Fighter- känner igen det där...jag "börjar" varje måndag. Ny vecka nya tag..Och JAAA, Pad Thai mums bums. I lavv Khao San road!
junipingla- åhh, den som hade ditt hår. Jag har sparat och sparat i 9 år nu och det blir liksom inte längre ; )
Förresten. Idag blev det lite champange och jordgubbar för vi har 5 årig förlovningsdag.Mmmmmmmysigt..
hejsan..
idag har jag varit på Stoff och stil..å vad jag har fyndat till lilla loppan. nu gäller det bara att få tid att knåpa ihopa allt också. Och vilket vårväder. Hoppas hoppas att det håller i sig.
Hoppas också att ni haft en bra helg. Det har vi!!
kram kram
Vårkänslor, håller helt med!!!!