• Glass

Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?

Ja hur mycket kostar er träning per månad egentigen. Räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella träningskläder eller grejer eller så. Likaså om tex träningskortet betalas i klumpsumma.
    Ja i fattar

Ta de senaste åren/året eller så

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-02 08:43:29:
    Skriv gärna vad ni tränar, jag blir ju så nyfiken annars
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?
  • Glass
    Evenstar skrev 2007-01-02 08:42:04 följande:
    Jag lägger runt 1000 lapp i månaden.Värt varenda öre. :)
    vad tränar du som är så dyrt?
  • Prisssan

Du är snäll Glass som inte ville peka ut mig som virrig (Gör jag så bra själv!)

• Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:44:17 följande:
    Du är snäll Glass som inte ville peka ut mig som virrig (Gör jag så bra själv!)

Kyss
  • Evenstar

Jag betalar ca 500 spänn i månaden för mitt kort (tränar på ett Spa)

Sen blir det ju proteinpulver och sånt + nya kläder, skor, och diverse. ;)

(Behövs väl inte nämnas att jag gillar sånt ;) )

• brokig

Gymkort blir ca 200 kr/månad för mig som student. Träningskläder slits rätt flitigt. Skulle gissa på ca 50-100 kr till bara för vettig behå, skor och sköna byxor. Överdelar känns mest viktiga när jag lämnar gymmet och övergår till flås.

• emmizenma

Röstatde på 200 kr i månaden 150 kr/mån för kortet och sedan lite nya träningskläder ibland...Spinning och gympa på friskis

Men sedan kom jag på att jag tränar med hästen oxå men det kanske inte räknas? Men träningarna med honom gå på ca 800 kr/mån...

• klickann

500:- kostar mitt gymkort per månad

• mammatillpojkar

400 per månad, inklusive personlig tränare kostar mitt träningskort

• susannn

lägger4561 kr på gymkort och kasnek 200 på träningsaker ochb några hundra på sund och näringsrikmat..

Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?