• Glass

Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?

Ja hur mycket kostar er träning per månad egentigen. Räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella träningskläder eller grejer eller så. Likaså om tex träningskortet betalas i klumpsumma.
    Ja i fattar

Ta de senaste åren/året eller så

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-02 08:43:29:
    Skriv gärna vad ni tränar, jag blir ju så nyfiken annars
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?
  • Havsjungfrun

Body toning, d.v.s. en salig blandninng av power yoga och pilates, styrketräning :) Jättekul! Kostar 70 :-/gång om man går fler än 10 ggr.

• Mrs Moneybags

Ingenting. Jag tränar hemma med vikter och träningscykel 3-4 ggr/vecka. Det behöver inte vara dyrt att träna

• Thursday

449 kr i månaden kostar kortet och så blir det väl lite kläder och skor på det.

• Maverich

380 kr./månad på ett gymkort jag ALDRIG utnyttjar. Kasta pengar i sjön med andra ord.

• Glass
    Mrs Moneybags skrev 2007-01-02 17:41:05 följande:
    Ingenting. Jag tränar hemma med vikter och träningscykel 3-4 ggr/vecka. Det behöver inte vara dyrt att träna
    Kostade det inget att köpa in grejerna eller är de väldigt gamla?
  • Supermamsen

Jag brukar ta promenader

Klart badhuset kan det ju bli en slant i inträde...

• Ulli

Jag fick skriva 0 kr för detta året betalar mitt jobb mina terminsavgifter på vattengympan. Bra friskvårdspolicy, eller?

• Rödbettan

Jag betalar 550kr/mån för träningskortet. Träningskläder och skor orkar jag inte räkna ut snitt på

• sanne77

ingenting så det säger ju hur mycket jag tränar

• Themis

Noll spänn-gratis gym på jobbet men har varit för lat för ens det...

• Viran

0 kronor för mig, men sambon tränar och det blir väl snitt 400 för dräkter skydd och avgift.. En gissning. Han började nu i höstas så nu har det varit extra mycket...

Elvira, stolt mamma till Lilja och Otilia födda 040920 v. 30+3
Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?