• Glass

Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?

Ja hur mycket kostar er träning per månad egentigen. Räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella träningskläder eller grejer eller så. Likaså om tex träningskortet betalas i klumpsumma.
    Ja i fattar

Ta de senaste åren/året eller så

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-02 08:43:29:
    Skriv gärna vad ni tränar, jag blir ju så nyfiken annars
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?
  • Novus

Röstade 1-200, men det är låååångt ifrån det. Köpte ett par träningsbyxor för 80 kr denna månaden (dec). Ska börja träna på gym och simma, men betalar inget då jag jobbar på anläggningen. Annars kostar det drygt 400 kr/månad

• Glass
    nicos mamma skrev 2007-01-02 09:39:01 följande:
    400 per månad, inklusive personlig tränare kostar mitt träningskort
    har du en pt varje träningspass?
  • mammatillpojkar

glass moderator

jag kan boka henne precis när jag vill, om jag inte har tränat på ett tag så ringer hon och puschar på lite!!! kanon bra1 hittils så har jag bara bokat henne en gång och det va för att visa hur alla maskiner fungerar! men tänkte att framöver så ska jag boka henne en gång i månaden för att hon ska titta om jag gör rätt m.m

• CamoMillan
    99 kr i månaden.
     Det är vad mitt träningskort kostar på Sportcenter här i Sura. Då får man egen nyckel och kan träna vilken tid på dygnet man vill! Där tränar jag löpning, cykling & styrketräning. 2 dar i veckan kör jag spinning på badhuset. Men eftersom jag är kommunalanställd så tränar jag det gratis Perffa!
    ♥♥Hannah ♥♥Tindra♥♥
  • jennypennypannkaka

Inte ett öre. Usch..

• Glass
    nicos mamma skrev 2007-01-02 11:23:42 följande:
    glass moderatorjag kan boka henne precis när jag vill, om jag inte har tränat på ett tag så ringer hon och puschar på lite!!! kanon bra1 hittils så har jag bara bokat henne en gång och det va för att visa hur alla maskiner fungerar! men tänkte att framöver så ska jag boka henne en gång i månaden för att hon ska titta om jag gör rätt m.m
    oj vad jag blir avundsjuk! Jag skulle väldigt gärna vilja ha en pt, men det har alltid verkat så dyrt...
  • eisa

noll kronor

jag sätter på radio rix och dansar järnet

fast då kanske radiolicenspengarna räknas?

• R Mutt

Runt en femhundring?

Det var mer tidigare men man hinner ju inte lika mycket med tre barn.

Betalar 359 för gymkortet, och utslaget på ett år blir det väl ett par hundra i månaden för träningskläder/skor.

• enlitenbitkaka

mitt gymkort betalar jag 349:-/månad för, då är det inkl. rabatt annars ligger priset på 400:-/månaden. Mer än så blir det inte..... kanske köper något enstaka plagg om året. Ska investera i nya löparskor framåt våren.

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
  • Prins Lucas

har precis köpt ett gymkort å de kostar 349 kr/mån

♥Lucas 031021♥
Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?