Halmstad tråd!!!!!
Oxå hittat hit
Oxå hittat hit
Jag VANN en digitalkamera idag
På Eniros köp o sälj sida..... skulle bara annonsera ut våra akvariesniglar som fortfarande är massor kvar och man kunde vinna på annonsen och det gjorde JAG
Brukar aldrig vinna på sånt... särskilt inte lotteri som det är i princip... *Jätteglad*
Ullet: Tack så mycket *skitlycklig*
Gumlan: Den heter Avant S3 (finns på netonet) och är inget märkvärdigt men det gör inget för den är snygg och jag VANN !
*det är huvudsaken*
Jululle: Välkommen... !
Antefa: Du frågade om trivseln i Halmstad. Älskar staden, flyttade hit våren 2003 och håller helt med LillaFruH, det är bara Ikea som saknas
Gumlan: Söt liten nisse du har
Ni som missade mig som clown för någon månad sen på Ica Maxi får en ny chans fast denna gång som Tomte!
Jag kunde inte hålla mig undan när jag ändå klarade att stå i peruk o röd näsa
På lördag mellan 10.00 och 15.00 ute i Söndrum är det dags, så ta med barnen så de får rita julkort hos oss (vi är två tomtar). Ni utan barn får något roligt att se åt
*lovar*
Imorgon o på fredag har jag demo på Coop med temat: Nya traditioner. Bjuder på kalkon i olika skepnader såsom julkalkon, köttbullar, lökkorv, cognacskorv m.m. Varsågod o kom o smaka
Det är några ungar ute på gården som skjuter fyrverkerier...
För all del så gör inte det så mycket men de skjuter dom längs marken! Tänk om någon träffas!! Vet heller inte var man kan anmäla sånt... de har hållt på flera dagar men först nu har jag sett HUR de gick till väga...
Nej, är det inte så... plus att det är tättbebyggt område. Men nu har de slutat och jag kan inte se någon rörelse som antyder att de är kvar... Men nästa gång... Då ringer jag.
Idag är jag Tomten på Ica Maxi Söndrum
Gumlan: Vi (jag o en annan äldre kvinna var tomtar) satt innanför dörrarna på Ica Maxi Söndrum så var du in där o kikade så kan du inte ha missat mig, såvida jag inte var på lunch förståss...