Halmstad tråd!!!!!
Gumlan: När, vid halv fyra var du inte blind bara en halvtimma sen
Gumlan: När, vid halv fyra var du inte blind bara en halvtimma sen
Gumlan: Ja, det får du göra
Grattis LillaFruH! En sån söt liten grabb
Borboleta: Jag går till Blic, är supernöjd med dom o deras priser på glasögon o linser.
Här har vi ju ett gäng mammor
Har en fråga till er...
Många tjejer/kvinnor uppger ju i samband med graviditet och även innan positivt test att de känner att det "drar" och molar i livmodern. Hur sjutton vet man att det är i livmodern?!
/dag 34 i cykeln
Moimukulatt: Min längsta cykel var över tre månader... Men satte sen i gång mensen med hjälp av tabletter... Så jag räknar bara cyklerna efter det. En låg på 28 dagar prick, den andra på 24 och nu är jag inne på dag 34 med några dagars svag, svag molvärk. Yrsel, lättrörd o ont i svanken. Men sånt kan ju bero på annat med...
Jag gick till gyn när min mens dröjt över tre månader...
*suck* Här sitter jag med min 40:e dag i cykeln. Längsta hittills sen mensen kom igång med hjälp av Gestapurantabletterna. Ingen mens på väg och inte direkta grav.symptom så vitt jag vet. Några små möjligtvis.
Kan jag vända mig till mvc vid mittpunkten i stan om jag vill få en gynundersökning så jag får veta att äl är igång? Mensen är ju inte regelbunden trots försök att få den det med hjälp av tabletter.
Är det en bra mottagning med bra personal där, ni som vet?
Undrar samma som Gumlan! Ska oxå besikta imorgon... men var?