Halmstad tråd!!!!!
Hej på er!
Får man vara med här fast man varken har barn eller är gravid?
Hej på er!
Får man vara med här fast man varken har barn eller är gravid?
Jodå, jag är nybliven Halmstadbo. Trevlig stad måste jag säga, och inte bara på sommaren, som många säger!
Gumlan,
Såg att du kikat in på mitt krypin. Kul! Och ja, jag SKA skriva en presentation. Lovar!
Jag har inte hållt till här på FL så länge.
Grattis till en god natts sömn också!
Gumlan och Mamma Ia,
Nu har jag gjort slag i saken och skrivit en liten presentation i mitt krypin. Titta gärna in!
Jag är i Göteborg nu, och tänkte gå på en stödkonsert för Asien i Vasakyrkan i eftermiddag. Känns bra tycker jag. Alltid kan man ge nån liten slant.
Jag kom hem helskinnad i stormen och kom till lovely Halmcity igårkväll. Både i Göteborg och här i Halmstad ser man glassplitter från fönster, krossade nerfallna tegelpannor, krukor, stora grenar och många omkullfallna träd. Lite läskigt...
Jag var orolig för att nåt skulle ha hänt vår lilla stuga, för den är ju väldigt gammal, men allt verkar ha klarat sig. Vi har många jättestora träd alldeles intill huset, och två av dem är helt döda, jag var jätterädd att de skulle ha fallit över huset, men de hade klarat sig.
Däremot har det vält flera träd ca 100 m från huset...
Mamma Ia: Lycka till med flytten!
Ullet: Bra jobbat med att vända rätt husvagnen. Ni måste ätit dunderhonung innan!
Moimukulatt: Lycka till med reparationerna! Förstår att det var skönt att få tillbaka strömmen. Tänk att man är så van vid alla bekvämligheter!
Skavböke? Var ligger det. (Jag är ju ny i stan...)
Ojojoj...rätt ut i tassemarkerna...