Halmstad tråd!!!!!
Tack, Jewel Girl.
Tack, Jewel Girl.
Tack, TeaSpoon. Ja, det kanske får bli Blic då!
Tack, Vixie! Tja, nu blev det ju genast svårare!
Förresten, varför rekommenderade Lindgrens en annan optiker? Jobbar de inte med linser själva?
Som ni vet har vi ju inga barn, men nu har jag och min sambo blivit faddrar åt en flicka i Guatemala. Hon heter Julia och fyller sex till sommaren! Fick ett kort på henne igår. Det känns jätteroligt! Var på stan igår och köpte lite hårband o kritor o sånt som vi ska skicka till henne.
TeaSpoon
Vad kul! Jag är jätteförväntansfull, och går och funderar på hur hon lever och hur hennes "värld" ser ut.
Mamma Ia:
Vilket sammanträffande att ni har samma födelsedag! Hur gammal är "er" tjej?
Späckhuggarfadder!? Coolt! Jodå, fadderklubben diskriminerar inte!
Grattis till de två gravida Magdalenisarna!
Välkommen Kryztina!
Är också nyinflyttad från Göteborg. Är inte gravid men tycker det är trevligt här på FL ändå!
Kika gärna in i mitt krypin.
Jululle:
Var på H&M igår och de hade rea på en del fina barnkläder. Såg inte hur det var med overallerna, dock.
Jag fyndade till mig själv där. Ett par svart byxor, en kortärmad topp och en tunn sommarkjol. Totalt 139Kr!!!
VIXIE: Jag har ofta samma problem med att komma in på FL. Trist...
Vilken bra idé med ett Babycafé!
Skulle vara kul att komma med på fika den här gången. Fastän jag som sagt är barnlös...
Gumlan:
Vad trist! Ingick det inte nån försäkring i hyran av flyttbilen?
Tjejer ikväll var jag på intromöte på Halmstad Högskola, tänkte nämligen läsa 10p tyska nu. Men shit säger jag alltså. Eller "scheisse" kanske passar bättre. Jag tycker då inte det känns som en nybörjarkurs! Det var faktiskt femton år sedan jag läste tyska! De andra var skitduktiga, det går inte ens att jämföra mig med dem! Höll på att sjunka genom golvet när jag skulle försöka presentera mig. Röd som en tomat i fejan... Hjälp, vad har jag gett mig in på?
Gumlan:
Jag har en hemförsäkring som man liksom får automatiskt i och med att jag betalar min fackavgift. Du har inget sånt som du inte tänkt på?
Hej tjejer,
Var på Friskis idag och såg Mamma-Barn gänget när de gympade. Såg så himla mysigt ut med alla småttingar på filtar!