Inlägg från: Borboleta |Visa alla inlägg
  • Borboleta

Halmstad tråd!!!!!

Hej tjejer,
    Hade varit roligt att följa med på fika och träffa er "live", men jag tror jag hoppar över. Är ju varken mamma eller gravid och det blir nog lite knepigt. (Vad gör jag här över huvudtaget kan man ju då fråga sig, men det är ju så trevligt här på FL!)

• Borboleta

Inte jag heller... Vill ju se!

• Borboleta

Teaspoon
    Nu såg jag. Så himla gulligt! Vad duktig han är!

• Borboleta

Hej på er!
    Ni verkar så himla trevliga allihop och det var kul att höra att ni tycker jag ska komma på fikan fast jag är "barnlös". Men just när jag tänkte att "ja, man kanske skulle följa med ändå", så kom jag på att vi ska upp till Göteborg en snabbis imorgon och hämta en grej... Men OM vi skulle vara tillbaka tills dess (verkar ju rätt otroligt...), så kanske jag kikar förbi! Tack i alla fall!

• Borboleta

Hann inte hem i tid till fikat... Hoppas ni hade trevligt! Sitter här och tittar på en alldeles otroligtrosa himmel vid horisonten. Så fint!!!

• Borboleta

Hmm... Ett förtydligande är på sin plats ser jag... Menade otroligt rosa, inte otrolig trosa. Glömde visst ett litet mellanslag.

• Borboleta

Gumlan:
    Grattis!!! Vad kul. När flyttar ni?

Jululle:
    Hej på dej, och grattis till tillökningen i familjen!

• Borboleta

Det är lite skoj, för nu när jag går på stan, eller som idag när jag var inne på Tropik Center, och jag ser mammor med småbarn, så tänker jag att det kan ju vara nån av er!!!

• Borboleta

Hörni, är det någon som kan rekommendera en optiker här i stan? Någon som är bra och har vettiga priser. Har haft samma optiker i Gbg i en attans massa år, men nu när jag bor här är det ju smartare att ha en här.

Funderar också på att prova linser, jag har aldrig gjort det. (Och då har jag ändå haft glasögon sedan femman!)

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!