Halmstad tråd!!!!!
Oj, var det ny tråd, jag undrade just vad det var för spännande.. *s*
Oj, var det ny tråd, jag undrade just vad det var för spännande.. *s*
Hej tjejer!
Har sett att det är en del sökande efter bostad, men bara sett att ni nämnt hfab. När vi kikade runt så kollade vi oxå studentlya.nu , bovision mfl. Ville bara tipsa om dessa ställen eftersom jag vet hur jobbigt det är om man vill flytta. har fler länkar med om nån är intreserad, fast ni kanske har kollat allt redan.
Gumlan: oskarsström är ett helt ok ställe att bo på, håller tummarna för dig!
Hej tjejer!
Har alla hittat lägenhet nu? Fick nys på en annars, en vindsvåning på Öster, trea på 95kvm med en hyra på 6468kr/månaden, ledig från 6 februari 2005. Maila mig direkt i så fall.
Grattis LillaFruH!
Vixie: På g ja! Men vi är hemma igen nu och har äntligen fått telefon och Internet igen!
Förresten var det himla skoj att träffa er på fikat tjejer, följer gärna med flera gånger fast förhoppningsvis dröjer det ett litet tag för mig nu.. *s*
Gumlan: Jepp det var jag som var med på fikat, skulle väl ha presenterat mig med nicket egentligen...
Vixie: Allt var ok, men det var vatten så imorgon blir det igångsättning om inget hänt innan. 3 dagar efter det blir det snitt om inget hänt då heller. Såå tjatigt! 3 dagar på raken nu som vi vart på koll på förlossningen. Hoppas verkligen på den där fullmånen!!!! *desperat*
Vixie: Jag kommer på magdansen på onsdag. Fick lov att ta med Elias om det behövdes och dessutom ett prova - på tillfälle. Vet ju inte riktigt hur kroppen hänger ihop längre eller om allt skaks loss alldeles..
Förresten sa de på BVC i Getinge att det är 4 nyfödda där i år är det nån av dom som är med här? Distriktet är Steninge, Kvibille, Getinge och så vi då i Asige. *nyfiken*
Gumlan: Finns det ingen försäkring som täcker kostnaderna?
Gumlan: Man brukar kunna teckna billigare försäkringar genom facket men de får man betala extra för. Vi håller på och jämför barnförsäkringar nu. Nån som behövt använda sin?