Inlägg från: Cittra |Visa alla inlägg
  • Cittra

Halmstad tråd!!!!!

Ottisen: Problemet är inte knytningen utan hur man gör med kotten sen när det är färdigknutet.

Vixie: Jag vill ju hänga med, men tar det lite lugnt ff. Förra veckan var ingen höjdare och jag vill inte till förlossningen igen. Är det inget nästa vecka alltså? då kanske det kan funka sen. Finns det plats ff då? Japp, hon heter Gabriele. Vi har dansat i lag förr, fast då var det country line dance.
    Har du kvar din sjal förresten? Sälja billigt till mig kanske?

• Cittra

Har tänkt sy en sjal själv nån gång. Har sybeskrivning och allt. Eller snarare måttbeskrivning för det är ju mest raka sömmar. *s* Men jag tycker det kan vara svårt att hitta bra tyger till vettiga priser så nu testar jag med ett gammalt gardintyg tror jag det är.

Sharisse: Magdans ska ju vara toppen för gravida!

• Cittra

Vixie: Jag kommer och kikar!

Sharisse: Ja, då är det illa. Kan du inte få vattenjympa? Det är toppen när man har svårt att röra sig!

• Cittra

Vixie/Sharisse: Det är inte meningen att hus ska bli färdiga nånsin! Det står i byggintruktionerna så det så! =))

Sharisse: Underbart eller hur? Tyckte det var såå härligt med vattenjympan. Var riktigt besviken att jag måste sluta med den för att jag fött barn. *s*

• Cittra

Sharisse: Får ni göra övningarna själv? Jag hade ju sjukgymnast i Falkenberg med, men hon visade alla övningarna hela tiden så det var på riktigt. Tur det för hjärnsn hängde inte med riktigt och fast det var lika varje gång så hanna jag glömma. Gjorde inte saken bättre att det var nya hela tiden som inte visste hur man gjorde. Flytövningarna speciellt var fantastiska och de funkar ju inte på egen hand..

Vixie: Spännande med krypande baby! Grattis till vuxenbilen! *s*

• Cittra

Delfin: Får vem som helst gå på babycafeet eller är det bara för de som bor på Vallås?

• Cittra

Trollbarn: Det finns ju sån expander man kan köpa så kan man ha sina vanliga kläder istället. Den finns till BH och till byxor har jag sett. BH-expandern var suvve! Sen köpta min sambo kläder åt mig på tradera. Nya kläder alltså, jättefint och billigt! Snickarbyxor köpte jag på GeKå:s, finns lite där med.

• Cittra

Trollbarn: BH-expandern kan du köpa på BH-butiken på¨stan.. i drottning Kristina passagen tror jag..eller den på storgatan..minns inte. Kostar ca 50 spänn för två. Den andra kan du skicka efter på nätet på www.minimundus.se det heter expander belt.

• Cittra

Sharisse:var har du beställt? funderar på den just ... *s*

• Cittra

Konditoriet är ju billigt och bar annars. Fast jag har inte vart dit sen jag blev med barnvagn...nån som bor i närheten och kan springa in och kolla?

• Cittra

Ska försöka komma oxå på tordag. Men det är rätt mycket denna vecka så jag vet inte om jag lyckas.

• Cittra

Vixie: Ska försöka, konkurrerar med Fredriks hockey och ett skötbord i G-borg som ska hämtas i veckan, men vill! Ska jag ringa om vi ska och om vi ska fika? Har ju bil ju...

Ottisen: I MB-huset och det är magdans inte jympa. MB-huset ligger mitt emot kiosken.

• Cittra

Ottisen: Tror 600 kronor men vet inte säkert, jag kommer att gå dit oanmäld. Ringde till första gången och fick lov att prova en gång, ska se om det ff gäller. Sen är det en nybörjarkurs så kan du inte lär du dig förhoppningsvis.

• Cittra

Minke: Ta med sjalen! Jag vill se, är spekulant på moby wrap och ella roo! Hoppas, hoppas jag kan komma! *håller tummar o tår*
    Konditoriet är väl stans billigaste fik. Det ligger borta vid tågstationen och har uppet 7-16 eller nåt sånt. Stora goda, hemgjorda mackor har hon, en gammal tant som haft det i alla år sen typ 50-talet. Testa det nån gång, rekommenderas!!

• Cittra

Japp det är det fiket. Himla bra ställe, men som ulle säger kanske det inte passar för barnvagn tyvärr. Men, det går att kolla innan man släpper det helt.

Ottisen: Bara magdans vad jag vet. Nån som heter Houda som håller i det. Men gå dit i kväll och fråga vet jag! Vilken sorts dans är du intresserad av? Vi buggar i Heberg och har gått på Line dance i Asige och jag hade tänkt gå på den afrikanska dansen i stan, men blev ju gravid och kräktes heela tiden. Inte kul alls.

Minke: Lova det! *s* Hoppas jag kan också då bara..

• Cittra

Ottisen: Ska du med på fikat? I så fall får du gärna ta med din sjal du med!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!