Inlägg från: Cittra |Visa alla inlägg
  • Cittra

Halmstad tråd!!!!!

Ottisen/Gumlan:

Lutar åt trygg hansa här också, himla svårt att jämföra tycker jag. Men det står att de måste ha skriftliga intyg på barnets hälsa, måste man in och göra läkarundersökning igen eller vill dom ha journalen? Är inte såå sugen på att lämna ut den.

• Cittra

IngIng: aldrig hört om, räcker inte lf till då ? Det måste väl gälla för fler gånger? Vad är det för speciellt annars med den trygg aktiv?

• Cittra

IngIng: Får man verkligen ut från flera försäkringar samtidigt då? Trodde det fanns nån regel som sa att man bara får från en i taget..

Nån som har tips på superbra amninginlägg?? Sprutar som en fontän nattetid, inte kul alls.

• Cittra

Jag har ju postadress getinge så *s* ... sen när jag är klar med flunsan som inte var flunsan utan livmoderinflammation är jag med på promenader!

• Cittra

Zetika: Bra, men varning för grävskopor som håller på 7-18. Ingen ro alls på bb.

• Cittra

Zetika: Enligt BM på BB så ska bygget hålla på i 5 år..

• Cittra

Sharisse: Det var vad hon sa, men du verkar ha bättre koll. Hon kanske överdrev lite.

• Cittra

Har provt bärsjal till Elias men det funkar sådär. Är det nån här som använder det och som kan ge lite tips?

• Cittra

Ottisen: va bra! var bor du? Kan du visa mig hur man gör? Hur ska dom ligga och så. Känns som hela ungen knölas ihop. Har inte köpt än för jag ville testa så jag har ett gardintyg tror jag det är som jag knyter ihop.

• Cittra

jululle:ring doktorn om du vill, men annars går det över på nån vecka, utan bot. Men det ser läskigt ut!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!