Halmstad tråd!!!!!
Vad sägs om lite vadslagning gällande LillaFruH
????
Jag sätter en slant på att den lill* kommer på julafton, lagom till Kalle Anka
!!! Vad tror ni andra???
Vad sägs om lite vadslagning gällande LillaFruH
????
Jag sätter en slant på att den lill* kommer på julafton, lagom till Kalle Anka
!!! Vad tror ni andra???
Njae, min Leo är nog äldst med sina snart 17 månader.
TeaSpoon!
Jag hade samma problem i morse när jag skulle till jobbet. Bilen var totalt infrusen och det tog mellan 15-20 minuter att skrapa bilåbäket! Snacka om blåis!!!
*Suck* Segt här på jobbet idag...hade mycket hellre träffats och fikat med er andra!
Hej - visst är det mysigt med snön idag?! Hoppas bara den ligger kvar till julafton också *håller tummarna*. Men...känner man Hallandsvintern så är det väl lika bra att förvänta sig att det kommer att börja regna så att det mysiga vita försvinner lagom till julafton (optimisten har talat!)...
Leo älskade Fischer Prices fiskskål. Den spelar och har tre olika kulor med fiskar i som man kan plocka i och ur fiskskålen. Numer har han dock tröttnat på den... Men den där snigeln har jag också hört talas om, den är tydligen jättepoppis också!
Jag sitter på mitt jobb och vänta på att klockan ska bli 12. Då ska vi åka ut till Heagård och äta julbord. Mums!!!
Go'morron i det trista vädret
! Jag ska också ge mig ut i röran bland folk, och försöka hitta de sista julklapparna. Men först ska jag upp en sväng till sjukhuset och lämna blod. Sista goda gärningen innan jul
! Man har ju annars ingen större lust att ge sig ut i regn och blåst...
TeaSpoon och LillaFruH - vet hur det är med en mamma som är dålig och behöver mycket hjälp. Min mamma har reumatism och fibromyalgi + en utsliten kropp pga att hon varit idrottslärare sedan hon var 20 år. Men vi bor nära varandra, så vi kan hjälpa henne så fort det behövs. Det känns skönt!
Jululle - ja, det där med vädret ja...jag kommenterar det inte mer *suck*.
Nähej, på med paltorna och ge sig ut *brrrr*!!!
TeaSpoon!
Jag bor i stan och ser Torggaraget från mina fönster. Kan bara meddela att det är KNÖKFULLT med både folk och bilar överallt. Bara så du vet... Blå hårfärg förressten????
LillaFruH!
Låter som om du kommer att mysa ordentligt
! Ta vara på friden, innan h*n tittar ut
. Min huligan som blev 17 månader igår, har gått totalt i spinn över julgran och julpynt. Jösses, undrar just hur julafton kommer att bli då...??!!
God Jul till er alla i Halmstad-tråden - nu ska jag slå in mina sista paket.
Lycka till jululle och LillaFruH - hoppas ni har små bebisar i famnen VÄLDIGT snart
!!!
Stort grattis och lycka till LillaFruH!!!!!
Men vad kul - då grattar jag jululle också!!!
Är inne en sen sväng. Må så gott alla, ta hand om varandra, och Gott Nytt År!!!