Västerås Unga Mammor...
Amanda jo de känns super nu ska ja sova ska upp 5 i mon.. börja kl 6 :S var på bvc i da alfons var hela 77,5 cm och vägde 10½ kg en stor kille:D
Amanda jo de känns super nu ska ja sova ska upp 5 i mon.. börja kl 6 :S var på bvc i da alfons var hela 77,5 cm och vägde 10½ kg en stor kille:D
jag jobbar för fulla muggar ligger en kort så de blir massa jobb.. sen att chefen strular ..
vägde alfons i går han va 77,5 cm och vägde 10½
inge vidare älva ja kom just hem .. jobba från 6 till halv 6 .. sen ska ja köra kvällen i mon ska bli kul och spännande är helt själv där då..:D
johanna va heter din fredrik i efternamn ..?? tänkte om ja tog betalt av han i da när han arbetade...?
johanna då kanske ja tog betalt av han i går ja stog i kassan ja så .. i da ska ja jobba kväll börjar 12:15
johanna de tråkigt när de klir så alfons brukar dra i katten men hon bryr sej inte ... han forsätter bara sover ioch tycker han att han blir för jobbig går han där i från
jag kan efter kl 14:30 på torsdag jag jobbar ...
mi amoree : bor också på bäckby...!
jobbar onsdag med
mi amore jag vill inte eller ja ni vill nog inte min sambo har blivit magsjuk .. så jag fick åka hem från jobbet.. han bara ligger och spy ta de nån annnan da.
mi Amor : du kan adda mej på msn så har du mej .. lena_hedberg40@hotmail.com