Västerås Unga Mammor...
yes syns då=)
yes syns då=)
de jag som sa att jag inte kan ta med emj alfons bara för all han är inte lika snäll och bara sitter i en stol utan han vill leka.!där med tycker jag vi kunde ta busborgen så ja kunde följa med så alfons kunde få lek men om ni MÅSTE fika på eriksson gör de .. ja skiter i de.! tycker att de dumt mot barna låta de sitta i timme eller med i en stol och glo .. de vill leka.!
att lämna från sina barn behöver man inte göra men man kan göra de i bland de gör jag de är bra göra de både för dej och ditt barn. Men man väljer ju själv att binda upp sej eller få lite frihet.!
Slut diskuterat gör va fan ni vill!
men alla har inte som ni alfons vill inte ens sitta i en stol men jag tänker alla fall inte följa med!
träffen i mars vet ja ej ja börjar på nytt jobb nästa vecka ..! och ja jobba i da och jobbar i morgon. så ..få se hur mycket jobb och vilken da de är så ja åter kommer är de okej vickan?
tack:D super glad får mycket jobb så :D mer pengar.. alex får va pappa ledig i stället:D
tack så mycket :D ja har fått jobb på ica lagrets resturang sen har ja mitt galma på sodhexo som ja jobbar på med som ja springer i mellan de är ocks resturangbiträde
själv jobba ja i da ska väg till dalarna i mon...:S
håller med dej amanda ursh för snöö..
johanna grattis hoppas ni har de bra i kväll:D
älva : då har ni jobba hårt om ni har packa upp så mycket..
skulle också vilja åka fit men jobbar så .. såå trött i da.. blä... hehe...gick upp 10i 5 i morse
jobba i de gick super bra:D trivs jätte br a super snälla tjejer..