Västerås Unga Mammor...
kör så här...
måndag den 12. fika hos mig på pettersberg. kl 13
Lena86
kör så här...
måndag den 12. fika hos mig på pettersberg. kl 13
Lena86
vi är på bättrings väg med från magsjukan ...
mickan ja du de var en bra fråga hehe.. alfons ska sova en stund nu sen blir de göra inge själv då?
jag har inte häller fått svar om dagis plats men funder och ringa om dagis .. ida..
Nån som har en katt här kanske intresserad och köpa eller nått våran kattstållning vi köpt för 2 år sedan som våran katt knapp använder bara står och ta plats ... bild finns i galleri
men hur kan hon få så alfons ockå varit förkyld kanske ska kolla upp de..
johanna .. ja tror inte att man ska ta på alvar så mycket .. man kan inte säga att man är förkyld att man har för står hjälta .. om hon är trött och mat dä har de förstort hjärta.. förkyd kan man va länge .. de brukar alfons vara och debrukar vara är hon pigg är de ingen fara och har hon feber fram och tilbax och normalt.. vet ej om man ska ta läkare på alvar..! de kan säga så konstiga saker.. de sa till mej att mina provsvar va bar när de va dåliga.. så ..!
johanna måste kommentera .. min sambos kusin hade först hjärta pga förkyldning och han va så matt och inte kund gå nån stans.
hade han ansträngt sej så kunde han dö.. har man förstår så tar de lite mer på allvar. men jag tycker de fel av de och säga så .. ! De kan inte ställa en diagnos om de inte gjort ultraljud på hjärtat.
okej .. men har hon haft de sen hon va bäbis eller?
ursch saknar våran katt han har smitit i går..:S... saknar han gos.:S... våra grannar hade sätt han säker nån som har tigit inomom satt upp lappar ska sätta upp mer i men....min lilla bertil