Inlägg från: Twicted |Visa alla inlägg
  • Twicted

Västerås Unga Mammor...

ygge jobbar nästan varje kväll... även på helger....

• Twicted

jag kanske kan komm... beror på vilken tid!!

• Twicted

vet inte än vilka tider som vicke ska gå... på måndag så börjar dom renovera badrummet och toan så jag kommer bli utan i 15 dagar... känns som om jag inte vill vara hemma...men jag funderar på att låta honom gå 9-15... då hinner dom nästan gå hem när vi kommer....

• Twicted

grrr tv.n i sovrummet har gått sönder... det är ett vitt sträck över hela rutan...får se va min händige och skruvgalna ygge kan göra med den..=)
    hehe han skrivade sönder dvd:n för ett tag sen bara ´för den var trasig den med....hmm hoppas inte vicke blir likadan och skrivar sönder leksakerna som ygge gjode när han var liten...

min lilla plutt har varit en hela dag själv hos dagmamman... gick jätte bra =) hoppas det fortsätter så i fortsättningen...

• Twicted

Aaaa dom håller på att renovera badrummet och det ligger skitiga mattor som går på i hela lägenheten... så man kan inte gå som man vill utan att bli skitig... viktor kan bara vara i v rummet och vårat sov rum... och så ska det vara i 3 veckor ...

• Twicted

sorry gia att jag råkade ringa fel... hehe såg nu när jag skulle ha rätt num,mer att du va precis bervid....

micka jag kommer... hehe som om jag aldrig är hos dej...hmm

• Twicted

kan inte då hämtar vicke 14:00... men om ni är kvar då så kan jag komma...

nu har min lilla plutt fått feber... hade 39 i går... stackarn...

• Twicted

viktor har alltid kunnat sitta still när vi har varit på stan och fikat... jaja skit samma jag kommer allafall efter att jaghar hämtat vicke....  jag kommer inte till busborgen om ni ska dit...

• Twicted
    måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85
    * festis kaktus
    * twicted

kanske kan hämta vicke tidigare...men jag kommer allafall lite senare...

10 mars 1års kalas hos vickan å emanuel
    klockan 13! skriv upp er!

twicted ( om inget kommer emellan)

va vill emanuel ha i pressent då?
Svar på tråden Västerås Unga Mammor...