Västerås Unga Mammor...
ska snart på stan och shoppa med syrran.. och sen i kväll blir det utgång =) mamma har vicke hela helgen...
ska snart på stan och shoppa med syrran.. och sen i kväll blir det utgång =) mamma har vicke hela helgen...
viktor fick en jätte kul cyckel av syrran... lägger in kort så ni kan se den....
hade skit kul på blue moon bar i går... kom hen halv 4... snacka om att jag är slut i dag... är hos mamma nu och käkar sen ska jag väl hem och ta det lugnt...
grattis till emanuel!!
jag har vart på stan i dag och shoppat lite scrap grejer och en bil till vicke..
tack för fika micka!!
kan inte sova fast jag vill är jätte trött men det går bara inte.. nån som har nå knep?
i dag så ska jag inte göra ett piss...ha tråkigt bara =(
hehe inte jag heller... fast slö som tusan kommer nog slockan när jag lämnat vicke.... =)
hej hej!! nu har vi varit å köpt en cyckelbarnsadel så att jag kan börja cyckla med vicke
vi ska oxå grilla i dag.. i mammas stuga.. =) jag fick oxå sovmorron vicke vaknade 20 i 10. gissa om jag blev chokad när jag tittade på klockan...ne nu måste jag nog väcka min 2 sömntutor.... dom kan ju inte sova bort hela denna fina dag =)
tur att vi inte har varit ute på bäckby i dag.
vi har cyklat till stan fram och tillbaka sen så var vi ut till stugan och grillade.... jätte gott va de.... blev inge i går för min klantiga mamma välte ner allt kött i grillen ...hehe
vikkan vi med bara det inte är före tisdag för innan dess så är vi inte hemma...
jag har oxå bilddagbok om det är nån som vill se.... * pekar neråt sidfoten *
hej då alla nu åkar jag till snön och kommer tillbaka på måndag... kanske kikar in nån dag...
nja lite svårt har inte pulkan med... =) men jag kan åka lite skoter åt er oxp om ni vill =) hehe
det blåser som fan här... man kaninte gå ut... det var tur att vi åkte i går för dom hade stängt av höga kusten bron i dag....