Inlägg från: Twicted |Visa alla inlägg
  • Twicted

Västerås Unga Mammor...

ska snart på stan och shoppa med syrran.. och sen i kväll blir det utgång =)  mamma har vicke hela helgen...

• Twicted

hade skit kul på blue moon bar i går... kom hen halv 4... snacka om att jag är slut i dag... är hos mamma nu och käkar sen ska jag väl hem och ta det lugnt...

• Twicted

vi ska oxå grilla i dag.. i mammas stuga.. =) jag fick oxå sovmorron vicke vaknade 20 i 10. gissa om jag blev chokad när jag tittade på klockan...ne nu måste jag nog väcka min 2 sömntutor.... dom kan ju inte sova bort hela denna fina dag =)

• Twicted

tur att vi inte har varit ute på bäckby i dag.

vi har cyklat till stan fram och tillbaka sen så var vi ut till stugan och grillade.... jätte gott va de.... blev inge i går för min klantiga mamma välte  ner allt kött i grillen ...hehe

• Twicted

vikkan vi med bara det inte är före tisdag för innan dess så är vi inte hemma...

jag har oxå bilddagbok om det är nån som vill se....  * pekar neråt sidfoten *

hej då alla nu åkar jag till snön och kommer tillbaka på måndag... kanske kikar in  nån dag...

• Twicted

nja lite svårt har inte pulkan med... =) men jag kan åka lite skoter åt er oxp om ni vill =) hehe

det blåser som fan här... man kaninte gå ut... det var tur att vi åkte i går för dom hade stängt av höga kusten bron i dag....

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...