Västerås Unga Mammor...
ok!! då hittar jag bara på något... hmm...
grattis till jobbet lena... får man va nyfiken och fråga va det är för jobb!?
ok!! då hittar jag bara på något... hmm...
grattis till jobbet lena... får man va nyfiken och fråga va det är för jobb!?
ok!! kul!! skulle oxå vilja ha jobb... såå svårt att få när man inte har jobbat förrut eller inte har körkort..., har man inget körkort så får man inge jobb, får man inge jobb kan man inte ta körkort.. bläää
jag skulle ha åkt ner på stan med min moster men on vaknade nys så nu känns det ovärt när vicke snart ska sova....
grattis johanna...det kommer nog gå bra med barnvakt... =)
jag hatar oxå snöö..
hej hej!! vet inte om jag kan komma på måndag eller när emanuel har kalas svärisarna kommer nu i helgen och det känns lite dumt och taskigt att lämna dom när vi inte ses så ofta.
men det kommer väl fler gånger...
måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....
* hippiemicka
* älvanpurjo (om allt går bra)
*johanna85 [kommer om vi hinner bli friska]
* festis kaktus
* MeÄlska
_______________________________________-
Såhär såg listan ut sist!
men nu har de juh blivit att vissa ej kan komma så om ni harr ändrade planr ta bort r ign från listan ellr skriv parantees om ni kansk kommer e ni snälla så att de inte blir att ingen kommer...
=)
det gick bra!! hehe vi kommer vara på samma sida som ni på lördag... undra va alla säger när dom ser en i tidningen =)
för mej tog det inte ens 3 mån att få plats hos dagmamma... men fick veta att detär jätte många som vill ha in barnen på dagis... så jag tror att ni får vänta om ni ska ha... hos dagmamma är det platsbrist eller va dom nu sa...
ne nu ska jag ner på stan....