Västerås Unga Mammor...
Älvan..Tuvär nu kommr krongliga jag nästa vecka ska ja hjälpa min gravida kompis att städa ur hla hnns gammla lägenhet...vt j hur lång tid det kommer ta=/ men om ja skuöll få tid övrr hör ja av mig
Älvan..Tuvär nu kommr krongliga jag nästa vecka ska ja hjälpa min gravida kompis att städa ur hla hnns gammla lägenhet...vt j hur lång tid det kommer ta=/ men om ja skuöll få tid övrr hör ja av mig
Älvan nee deet e juh inte skojs=/Men kanske kan nån av dagarna vet j nu...mn svårt att få md alla int många som vrkar vara in o kika länmgr här tyvckr ja inte många som skrivr iaf=/ men men
Nettan:var inte viktor sjuk sa du igår?
Ja har vart med Jenny sedan har jag o Isabell som vanligt gott våran promenad riktigt skönt sedan var hon o ja och gungade imorse hon fick gå till o från gungorna det va roligt =)
Isabell 8 Månader Idag
MiAmore=) gratta henne från oss=)
Ja var ute p promenera o väl när bella somnade gick ja in men hon sov hela 10 minuter wow så nu har ja en riktig tröttis
Miamore efter det kan vi gå för ja ska DIT 11=) men ja kan juh kika förbi runt15-15:30 imorron eller så går duförbi här när du kommer därifrån=)
miamore:det låter bra fAst du behöver ej satress amma henne gör de i lungn o ro=)
Johanna tror hon skrev tidigare 13 oo
Johanna:Wiii äntligen..ska ni till dagis idag då?