Inlägg från: hippiemicka |Visa alla inlägg
  • hippiemicka

Västerås Unga Mammor...

Älvan sätt i gång o skriv manus nu så de finns nått kul att läsa här på fl=) hehhe

• hippiemicka

gia=)såg din lägenhet ute nu=) vill ha den men den liggersåååå högt uppe

• hippiemicka

sööt..jadu det beror juh lite på vilken lördag eller söndag=) dennna helg eller när??

• hippiemicka

nettan kläderna har kommit=)

• hippiemicka

MIAmore nee=/ haha ja såg er ute nyss utan för mitt fönster=) har lillan blivit stor nu då??

• hippiemicka

MiAmore. ÅÅ så söt liten påsklkärring..bella har inte vartnån en iallfall=) ja hölll mig borta igår för ville ej ha hit påskkäringar längre det e juh så många som går ibland o dem einte utkläda säger inte ens gladpåsk utan bara sätter framskålen o ska ha... så öppnar inte (om ja inte ser nån liten liten sötis=) hehe

• hippiemicka

MiAmore vi kollade upp namn tillägaren på bilern han som äger den bor iallfall i din trapp=)hehe

• hippiemicka

MIamore trode de va er trapp men kom på att ni bor i 3an det e på väll...2 sött kort=)

• hippiemicka

ut o ta Hm lite frisk luft sedan sova...natti natti

• hippiemicka

godmorron en annan har juh redan hunnit vara ute o gått promenad=)

• hippiemicka

Johanna jag har glömt o sagt du letade väl efter strumbyxor med halksockor på det finns på hm och så finns det jääte billiga på nisses för 29 eller om det va 39 kroner=)

• hippiemicka

helgen efter det e jagupptagen iallfall på lördagen..

JOhanna:Hade ni skojs?

• hippiemicka

GODMORRGON!
    F*N vad ja hatar snö så går man upp o ser hur det lyser vit genom persenierna=( Usch fyy o alla blpommor man hart plnterat

• hippiemicka

jo usch fy farao men min dagliga promenad komme riallfdall att bli av som vanligt=) hehe

• hippiemicka

hoho eeekkkkkkooooooooooooooooooooooooooooo!

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...