Västerås Unga Mammor...
älvan aaa gör det så blir han glad:P
älvan aaa gör det så blir han glad:P
Johanna:vet hur det e danne ser fotboll hemma sedan sover hemma så ja ska sova själv=/ han börjar så tidigt imorron så annars blir det bara att komma hit o sova sedan åka=/
Lena: ja det e då fredag kl 13
Natti natti på er alla nu ska ja gå o lägga mig i min toma sänG=/ tur att det bara e inatt;)
Älvan:hehhe jo..åå vad jobbigt tyckte det va jobbigt över natten bara=/ och bella har vaknat sovit vakna sovit hela natten så inte fått sovit mycket ja=/ men men
Johanna:skojs skojs..vill oxå shoppa nu=) men de blir när pengarna har kommit ska de bli skor åt bella om man hittar i hennes stolek=) sedan blir det byxor till henne=)
älvan Okej aa bella åt massa för nu e de 0-1 gång=) men sedan går hon upp ca halv6 o mellan 7=/ men men =)
OKej aa så var bella förut ,men lyxkligt nog vart det lite senare nu förtiden=)
ja inatt har bella vaknat sovit vakna sovit hela natten så ja e skit trött o snurrig idag=/
=) hehe aa jag ger tur med mig=) hehe;)
Ja du älvan om inget akut dyker upp så lutar det till att vi kommer åxå men ja e riktigt kräsen så sockerkakkan ska vara..... hahha neee jag skoja bara inte kräsen allst det blir nog gott med det du gör=) heheh
jag tror ja e gansssssskkkkkaa tröööööttttt då e ja lite små jobbig=P hahaha
någon som vet någon sida med snygga läragå skor på datan??=)