BIM v. 7
Hej, får man hänga på här? Tror jag har ÄL kring den 4 feb, och BIM kring 17-18 feb.
Hej, får man hänga på här? Tror jag har ÄL kring den 4 feb, och BIM kring 17-18 feb.
haha, kul att läsa era inlägg! Är i samma sits: hur 17 ska man få ihop det?! Stenåldersmetoden lär bra å likaså raffset! Har förhoppningsvis ÄL i helgen....
Hej Väntar på ÄL, har testat med stickor men de visar inget ännu
(enligt FL´s uträkning ska jag ha ÄL på söndag....). Nåväl, kör på ändå
Kan inte låta bli att tänka att om stickorna inte visar nåt kommer jag inte ha nån ÄL denna månad....Eller ska man gripa efter halmstrån och hoppas att jag testat fel....?! ÄL testet BORDE ju visa positivt idag eller i alla fall imorgon...eller? De ger väl utslag 24-48 timmar före ÄL...?
Sofis: tack för ditt svar! Är det några tips på vad som funkar bäst med ÄL test? Läste nånstans nu att man inte ska testa med morgonurin, men det gjorde jag.... Har BT test, ej CB
Sofis: hm....jag tror oxå jag får införskaffa ett CB...haha, vilket badrumsskåp man ligger inne med öppnar man luckan ramlar ½ Apoteket över en
Godmorgon Inget utslag på ÄL-stickorna...
Enligt FL har jag ÄL imorgon *suck*. Tycker det känns som ÄL är på gång....kör på ändå
..om inte annat så får man hoppas på ÄL nästa månad istället...nåja!
Håller tummarna för er andra!!!
*rodnar lite* sängen brakar snart
Har ej fått utslag på ÄL-testerna men det känns som ÄL i kroppen. Hm?! *märkligt* Nåväl, har gjort det vi kunnat
så får vi se om ca 2 veckor. Enligt FL´s uträkning borde jag ha ÄL IDAG....Det sista som överger en är hoppet
Stil07: usch, va trist! Hoppas det går vägen nästa gång!! *peppningskram*