Inlägg från: Azalea74 |Visa alla inlägg
  • Azalea74

BIM v. 7

Tsarbabe: en fråga ang.tappen...när man har ÄL är den öppen och mjuk då? Och vid graviditet mjuk? Förra veckan hade jag hård och stängd tapp, men i helgen då jag hade ÄL var den mjuk och öppen....

• Azalea74

Tsarbabe: tack för ditt svar Spottings är som små rosa flytningar som kan dyka upp nån dag före mens...som ett för-tecken...Om jag fattat det rätt

• Azalea74

En fråga till: när ändrar tappen sig inför eventuell graviditet då? Min har "gått tillbaka" lite, är stängd men mjuk...Men nån gelé känsla är det inte

• Azalea74

Jag har precis haft ÄL så några "riktiga" symtom har jag nog inte än MEN jag har fortfarande molvärk - förstår inte det riktigt.....

• Azalea74

Tja, vad ska man fylla huvudet med för tankar nu fram till BIM?! Försökte vara lite kaxig i helgen då jag tänkte att "Äh, det är ju faktiskt bara 2 veckor" men nu sitter man här....och det är TIO *svordom* dagar kvar.....*uuuäääh*. Jag sitter iofs här rätt mkt så tiden går ju.....men ändå! *suck*

• Azalea74

Maglan: usch, du har inte mått så bra de senaste dagarna Håller tummarna för att du snart mår bättre å att det INTE är mensen som väntar runt hörnet....

• Azalea74

Tinkerbelle: godmorgon Haha, "ny dag, nya krämpor" ja så här mkt har jag nog aldrig känt efter någonsin!! Tur man är ledig Har knappt tid att göra nåt annat för då hinner jag ju inte känna efter Nä, det är inte sååå farligt. Än. Men det är ju 0 risk att jag skulle känna nåt NU, hade ÄL i söndags *s*. Knäpp är bara förnamnet.....

• Azalea74

Tinkerbelle: haha, jag känner mej som värsta Alfons Åberg "JAG SKA BARA......." Hemmet förfaller, disken växer, tvätten sprider sig - men lika glad för det sitter jag vid datorn med uppspärrade och glansiga ögon, håret på ände och med ett maniskt leende skriver jag så tangentbordet glöder....

Svar på tråden BIM v. 7