BIM v. 7
Yrrepyrr: jag är en kyckling vet du, knappt nåt underhudsfett så jag brukar gå omkring med blå läppar så här års! Inget skämt.
Japp, klart vi ska ha barn!!!! Tiden sniglar sig fram bara......Öh, hur ska man palla med EN vecka till?!
Yrrepyrr: jag är en kyckling vet du, knappt nåt underhudsfett så jag brukar gå omkring med blå läppar så här års! Inget skämt.
Japp, klart vi ska ha barn!!!! Tiden sniglar sig fram bara......Öh, hur ska man palla med EN vecka till?!
Ok, kan nån väcka mej om 1 vecka?!
*gäsp* Godmorgon! Hemma m.sjuka barn idag Hur mås det här inne, några symtom som gjort sig påminda...? Jag har ytterligare 1 vecka kvar tills jag överhuvudtaget ens kan börja känna efter
Har konstiga "hugg" i livmodern, jättemkt flytningar *ursäkta* och början till ömma bröst... Men jag var dunder-skenis förra månaden, så..... Jaja. Får se!
MrsBee: håller tummarna!!
wea: du skänker hopp TROR att vissa test kan ge utslag tidigt, men o´båj det måste vara extremt tidigt att kunna få ett + så tidigt! Vågar mej på ett grattis - för ett plus är väl ändå ett plus...?
*wohoooo* GRATTIS!!!!!!
englabella: ska vi pryla upp Tanten?! Jäkla sätt att dyka upp sådär helt oinbjuden *peppningskram till dej* Klart du inte ska överge oss!
snöhästen skrev: "Någon som vet om stickningar i knän eller skulderblad kan vara ett tecken" *asg* Du är rolig du!