Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Helsjukt..det står att det finns 1283 inlägg, men får bara upp till 1280 när jag går in på inläggen på BIM v.7 ?

• Masqito

Maglan: Nej, det tror jag inte. Gången jag plussade hade jag symptom från ÄL+3. Då vart jag torr i munnnen och fick metallsmak. Kan ha vart tur, men det kan också ha varit att jag hade ÄL tidigare. Använde inte stickor då, gick på känsla..
    Har nu börjat känna av en lite egendolmlig smak i munnen..
    Vet inte om det är inbillning eller om det är sant..

• Masqito

Hmm..då måste det ha blivit nåt fel där alla trådar ligger..för där stod det 1283.

• Masqito

Licia: Det som står i texter är menat mest generellt för alla, men som vi alla vet så finns det alltid undantag. Det är jag glad för, det måste ju finnas svängrum åt båda hållen..

Sofis: Din molvärk har lugnat ner sig nu..Nu känner jag mig mer normal..haha Är det några andra symptom som blivit starkare hos dig då?

• Masqito

Sofis: Jo, det är bra..det drar till och från i tjejmagen, vet inte om det är illamående, men imorse när jag gick ut på en promenad hade jag en sån olustig känsla i magen. Det kändes som man hade nånting i halsen, så man fick lov att svälja hela tiden. Annars har jag fått ännu en vattnig flytning, ömmare bröst idag och en temp på 37,3...

• Masqito

Licia: Du kan absolut äta sushi..passa på nu innan BIM! =))
    Jag är också en sushiälskare och jag försöker äta så mycket sushi jag kan =)) Ät på du!

Sofis: Ja, jag tycker det låter bra också =))
    Känner av ryggvärk nu också..molandet fortsätter i tjejmagen, det drar till då och då =)
    Gå och vila nu, det gör jag ligger och skriver..gött!

• Masqito

Maglan: Brukar du känna av mensen så tidigt? Jag tror det är nåt annat =)
    Jag är också hundvakt idag, men bara till en tack och lov..hehe

• Masqito

Precious Alva: Usch vad trist! Jag avskyr såna depp-dagar när det känns som allt går emot en, man får såna känslor att man inte är gravid och allt är allmänt jobbigt!

Ger en massa pepp-kramar och hoppas du mår bättre snart =)
    Förhoppningsvis känns livet lättare imorgon.
    Tänk om man aldrig skulle ha depp-dagar, då skulle man aldrig uppskatta livet heller..

Svar på tråden BIM v. 7