Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Maglan: Känner igen det där..att magen spänner hela tiden. Jag är svullen också så man känner sig inte så sexig precis =)
    Jag kommer inte ihåg att jag kännt av nån mensvärk tidigare, så för mig är det väldigt märkligt.
    Man vill ju inte bygga upp för mycket hopp, men man måste få hoppas lite =)

• Masqito

Licia: Bläckfisk sushi har jag aldrig ätit..kanske skulle prova det =)

JayJay: Välkommen, har också BIM på Alla hjärtans dag..Bara 1 vecka kvar =)

• Masqito

Hej allihopa! Hur har ni det i symptomträsket =)

Själv fick jag en "blöt" flytning idag som var alldeles gul! Det luktade inte illa eller kliade, jag vet inte varför den kom..
    Har haft mycket flytningar de senaste dagarna, är på BIM-7 typ
    Kan det vara ett gravtecken?

• Masqito

Sofis: Neeeej!! Vad tråkigt!! Kom han bara på det helt plötsligt?? Hoppas att ni kan reda ut vad som har hänt..Fy vad tråkigt om du skulle behöva ta bort ett barn när man så länge sett fram emot det!

GER STORA STYRKEKRAMAR TILL DIG!!! och hoppas hoppas få se dig här snart igen..

• Masqito

Ise74: Jepp, det stämmer..så hade jag också vid ÄL..

Var med om en märklig sak inatt..! När jag hade lagt mig så började det mola så konstigt i livmodern, nästan ila och helt plötsligt blev värken koncentrerade till en punkt och började pulsera. Det här häll på i ett par minuter typ, kändes som att nån petade och skrapade lite på samma punkt..

Undrar om det kan ha varit ägget som fäste, för det var som om nånting försökte borra och bädda ner sig i livmodern..haha

• Masqito

snöhästen: Vilket intressant inlägg, det var verkligen att hårt arbete du lagt ner för att ta fram dom siffrorna, det uppskattar jag iaf

• Masqito

Var med om en märklig sak inatt..! När jag hade lagt mig så började det mola så konstigt i livmodern, nästan ila och helt plötsligt blev värken koncentrerade till en punkt och började pulsera. Det här häll på i ett par minuter typ, kändes som att nån petade och skrapade lite på samma punkt..

Undrar om det kan ha varit ägget som fäste, för det var som om nånting försökte borra och bädda ner sig i livmodern..haha

Svar på tråden BIM v. 7