BIM v. 7
englabella: Jag hoppas verkligen att det var ägget som fäste, för det liknade inget annat jag känt. Direkt efteråt så fick jag huvudvärk..Idag har jag kännt en molande värk precis på samma ställe!
Och så fick jag min en om dagen flytning..
englabella: Jag hoppas verkligen att det var ägget som fäste, för det liknade inget annat jag känt. Direkt efteråt så fick jag huvudvärk..Idag har jag kännt en molande värk precis på samma ställe!
Och så fick jag min en om dagen flytning..
Fluffmoln: Jajamensan
Och grattis till plusset!!
englabella: Spottings redan? Får man det så tidigt?
Jag hoppas självklart att det bor ett knytte i din mage =)
Förstår också din rädsla för graviditet, då risken finns att man kan förlora det. Har en förlust bakom mig också, så det är klart man blir extra orolig när man väl plussar.
Håll min hand: Vilken dag var det efter ÄL?
För mig ligger det som sagt väldigt bra i tiden för äggfästning =) Det skumma var att jag direkt efter fick huvudvärk och kändes som allt sattes igång..
Tsarbabe: Vad spännande!! Jag hoppas att det var nåt som bet sig fast! Vad är det som får dig att tro att det är kört?
Håll min hand: som jag då..natten till den 7:e
Hade ÄL den 29:e...hoppas hoppas att det var en nidis
Hur mår du annars då?
Det är som vanligt, förutom att jag fick en konstig molvärk igår natt som pulserade och värkte på en punkt i livmodern..det höll på i 1-2 minuter. Idag har jag kännt av molvärk från samma punkt..Har trög mage ska jag tillägga.
Maglan: förravar till dig också..hur är det med dina?
Maglan: Jag tror mer och mer att du kommer att plussa! Du har såna definitiva gravtecken, men visst man kan vara skenis också.
Jag hoppas att min värk var en nidis, såg att det var en annan tjej som kännt exakt lika, märkligt va??
englabella: Hoppas åt dig här också