BIM v. 7
nelly 2007: Där jag har läst mkt om är det att tappen just är mjuk och stor och öppningen är lutad bakåt, men läste här ett inlägg av Yrrepyrr så kan den vara lite olika...? Det kanske är individuellt?
nelly 2007: Där jag har läst mkt om är det att tappen just är mjuk och stor och öppningen är lutad bakåt, men läste här ett inlägg av Yrrepyrr så kan den vara lite olika...? Det kanske är individuellt?
Miss Skellington: Jag vet inte alls hur min cykel är. Men innan förra graviditeten var den ca 28 dagar...hoppas på att det är samma nu (eller helst att tanten inte kommer alls på ett år eller så)...det hoppas jag iofs för alla oss....att alla skulle få ett plus och få vara i samma ankomstgrupp skulle vara häftigt
Verkar vara lite så att alla är förvirrade
Själv börjar jag tänka i de banorna att jag missade ÄL även fast vi mös på tills för några dagar sedan...
Eller så tänker jag att just denna månad blev ägget uteblivet...
Suck, vilken deppdag
Mosquito: Får hoppas att det är ägget som fäste. Så som du beskriver det kände jag här om dagen på morgonen...man kan ju alltid hoppas men jag tror ärligt att det är kört för mig denna veckan
vice99: Känns så dumt att gnälla över 2 veckor (lång tid) när du väntat i 3,5 år...*skämmas* Det borde rent teoretiskt sett vara din tur nu...*lyckosparkar i baken*
Oj, idag som alla andra dagar har det skrivits mkt
Är sjuk i feber och förkylning så jag är inte inne alls så mkt som jag hade velat...
Vill testa nu (!) Helst igår men vet att det är på tok för tidigt..
Nä nu blir det en sen middag...
Det bästa med dagen är att komma in här och se att 10 sidor har jag att läsa för att komma ikapp...
underbart, ungefär som en novell eller liknande...
Ett stort grattis till mamma på vift med..
Sedan tänkte jag givetvis skriva av mig lite..
Testade imorse med mirres (inte tidiga tester) och det visade givetvis negativt och idag är jag nere (tänker på att jag inte är gravi)..det är BIM -3 idag. Många säger ju att mirres inte är till att lita på...men vaffan..om jag inte är gravid så är jag stenhårt skengravid
Mina bröst kliar, trött hela tiden, molande värk, lättirriterad och en svullen tapp...???? Blir gaaaaalen. Idag beställde jag CB:s test som förhoppningsvis kommer på måndag. Vill inte testa med mirres igen och förstår egentligen inte varför jag beställde från CB. Vet ju att jag egentligen inte är gravid...borde de inte ha visat + då? Suck suck suck...alla dessa tankar å lååååånga väntan på BIM dagen...
Hur stor chans tror ni att det är att jag fortfarande är gravid trots att det visade - idag? I procentform?
Hur har alla det förövrigt idag? Händer det något skoj i helgen?
Själv är jag hemma med en sjuk son och en sjuk katt..Så det blir till att pyssla om dem.
testade imorse med Mirres som visade +.
Vart lite velig och åkte till apoteket och köpte ett CB som visade - ???
jaha, så på en och samma dag har jag fått både + och -...Vet inte vad jag ska tro.
har aldrig hört att Cb visat fel
Visserligen är det BIM - 2 idag.
Vad tror ni?
mrs bee: nä testade mirres med morgonurin men inte cb...
englabella: ja det hoppas jag med =)
Masqito: vet hur det känns...samma sak för mig...man blir deffenitivt mer frustrerad då...
men du ska se att snart kommer våra plus de med =)