Inlägg från: Tsarbabe |Visa alla inlägg
  • Tsarbabe

BIM v. 7

Maglan: Haha okej, min karl tycker det är för läskigt att känna efter (om han inte ska leka vill säga) men så fort det blir lite seriöst med pillande blir han nästan svimfärdig för att göra illa mig...haha..så här känns det själv...tur det annars hade jag kanske varit helt uppe i molnen :-P

Hoppas att vi INTE får hit tanten då. Jag ska egentligen oxå ha tanten imorgon å testade negativt imorse med Cb. du testade idag du med va?

• Tsarbabe

maglan: Ja det får vi verkligen hoppas annars blir jag besviken.
    Testade iofs i vecka 3 + 6 med Wiktor men det behöver ju inte vara så med nästa...

vad har du för sympotm nu?

Själv har jag så jävulskt ont i livmodern, hungrig konstant, trött, irriterad nästan hela tiden, gasig i magen...var det nått mer?

• Tsarbabe

Maglan: Då är det bara att hålla tummarna att tantfan håller sig borta och även att vi är låghormonare.

Men jag har läst nånstans att 14 dagar efter ÄL är HCG:t på 48 och CB tar som lägst 50. Så antingen har jag testdag mellan 12 och 14. För hade ÄL mellan 29 - 30..

Hoppas såååå på bebis igen

• Tsarbabe

Maglan: Jag tänkte testa på tisdag då är det mellan mina dagar...

Sitter just nu å tittar på mina bilder från förra graviditeten..å läääängtar så tillbaka till alla sparkar mm

• Tsarbabe

Masqito: Sålänge inte tanten kommer så är det ju fortfarande ett hopp kvar...har du kännt på tappen nått å kollat om den är öppen?

• Tsarbabe

Maglan: är det första barnet ni försöker er på?

• Tsarbabe

Aha okej. Hoppas den är stängd då...*håller tummarna* Du verkar ju f.ö ha rätt mkt gravidsymtom...*hoppas*

• Tsarbabe

Maglan: Jag blev gravid med Wiktor trots p-piller så..

har din karl sagt nått om tappen mer? om den är "hal" eller liknande? Har du fått flytningar eller liknande? jag har mer flytningar ungefär som vid ÄL fast med vattniga och brukar inte ha det vid mens och tappen är fuktig mm...å fortfarande mjuk...var ju tvungen att springa på toa då det kändes som att det var tanten som kom på besök men icke då...

• Tsarbabe

Masqito: Om jag var du så skulle jag kolla...(plus att det är klart man jämför ) låter lite som det ivf då den e låg och bred...min tapp e så mjuk att man kan köra runt fingret som en propeller och flytta tappen tillsammans med fingret...haha *skrattar* bra förklaring va?

• Tsarbabe

Maglan: okej, jag har med de där vattniga flytningar å mår oxå illa efter jag har ätit och ändå fortsätter jag äta

Åhhh...våra kroppar e såååå lika..hoppas på ett stort plus nu

Svar på tråden BIM v. 7