BIM v. 7
englabella: Jag vpgar inte hoppas...men vill så gärna. Får se i början av veckan...
englabella: Jag vpgar inte hoppas...men vill så gärna. Får se i början av veckan...
Masqito: Jag har hört tvärt om med tappen. Att den ska vara mjuk...men det är väl individuellt som allt annat antar jag?
Jag hoppar in i klubben med anti- tant t-shirten...hon får inte komma till mig...
Apropå det här med tappen??? egentligen borde det ju vara lika för 99% med tanke på att kvinnokroppen är den lika förutom skavanker hit å dit?
För tappen öppnar sig ju vid ÄL, sluter sig och antingen öppnar den sig för mens eller så är den sluten tills födsel...
Min tapp var vid förra graviditeten hela tiden mjuk (ända från vecka 3). Å ju längre graviditeten gick så åkte den högre och högre upp. Från början var den alltså låg. Å den är likadan nu, låg och jättte mjuk..
hur har det varit för er andra / vad har ni hört ang. tappen? Hård, mjuk, låg, hög?
Snöhästen: När min är så låg som nu så känner jag den efter ca halva pekfingret när jag sitter på toan *ursäkta ärligheten
*
Efter ägglossning så måste jag typ gräva *skrattar* för att känna den å då är den stenhård. och liten
snöhästen: Ja det tycker jag du ska göra. om inte annat så lär du känna din kropp...:) det är kanon för då vet man när man har ÄL mm.
Nä nu blir det mysa med sambon i sängen
Snart vaknar nog lille Wiktor med. Då blir det till att byta blöja och mata honom...sedan sova fram till 7 och åter igen samma visa för att somna om till ca 9 - 11...
Skönt. Sedan kommer jag nog tillbaka
Börjar stortrivas här med er...alla är så himla snälla
Natti Natti
Ändrar lite
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe(1:a), Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)
15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)
16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)
Kvar på bim-listan: 45
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55
Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
1937, englabella, MinnY, Nettan80 (8st)
har sådan satans mensvärk idag (hoppas inte mensen kommer). Kändes tidigare idag att mensen rann till, sprang in på toa och kollade men det var bara en massa flytningar?! Sedan kände jag på tappen (som vanligt) och den är fortfarande mjuk och stor och låg å vis mens ska den ju vara hård och liten...Den är oxå sluten (vad jag vet)...
Hoppas inte tanten kommer. har egentligen BIM imorgon enligt min mens innan graviditeten men den kan ju vara helt avtrubbad nu. Testade negativt kl 5 imorse. Hoppas verkligen hon inte tänker komma.Testade med Cb för den delen.
Har ÄL mellan 29 - 31 januari...å mös på varje dag så egentligen borde jag kunna testa mellan den 12 - 14.
Fan vad less jag blir på alla tankar å denna förbannade verk jag har i magen...*suck*
maglan: tappen brukar öppna sig ca 1 - 2 dagar innan mens.
Tur att vi båda har mjuka tappar då :) då e de kanske nått
jag har ju redan testat både + och - på samma dag...
men vill vet nu...å imorse var det tyvärr minus...
Men man ska ju egentligen inte kunna testa förän ca 14 dagar efter ÄL å det är mellan den 12:e och 14:e...*hoppet finns kvar*