Inlägg från: Yrrepyrr |Visa alla inlägg
  • Yrrepyrr

BIM v. 7

Jaha, om man får sig ett glas vin så vaknar livsandarna till liv..Hallå jag är faktist vaken ännu

Nog ska vi fixa det här tjejjer och, om det inte går att låsa dörren för tanten så finns vi ju där för varandra, så kul!

Och på tal om nya människor så, jag har blivit som ny här, tack
    Håller tummar och tår för oss alla!

• Yrrepyrr

Flyttar fram listan!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• Yrrepyrr

Då går man in i sista veckan av väntan..
    Jobbigt faktist, det är ju en Hel vecka kvar
    Lyckostar ni som har bim i morrn känns det som..

• Yrrepyrr

Haha jag har prexis läst en site där dom beskrev vad dom grinat åt under graviditeten, jag höll på att garva ihjäl mig!
    JuniorJ jag har ingen känsla alls, känns ingenting förutom tröttheten
    Drömde å andra sidan helläskigt, att min son ( vi hade barnvakt igår) Kom gående barfota mitt på vägen i stan på hemväg från restaurangen Dom hade bara lämnat honom och han hade gått i flera mil ush det var en hemsk dröm..

Svar på tråden BIM v. 7