BIM v. 7
ztarshine Trött och hård i magen.."diffus" metallkänning i munnen å så tappen då..som tydligen är som den ska va vid en graviditet..
Gnnnnnnn jag vill veta juh
ztarshine Trött och hård i magen.."diffus" metallkänning i munnen å så tappen då..som tydligen är som den ska va vid en graviditet..
Gnnnnnnn jag vill veta juh
Tinkerbelle nej men jag skrev aldrig att den skulle va till tröst heller!
Använd den som du vill
Little Star Skulle vilja testa NU men jag vet att det inte lönt..är vad jag tror en låghormonare så..dessutom är det ju dyrt att testa
Tinkerbelle det hoppas jag verkligen att det var sånna i den!!
Syrran79..Hm det får framtiden utvisa..Min intension är ju att vänta till nästa tisdag..får väl se hur hög motståndskraft jag har
Mizzi brukar du ha det 2 v innan mens?
Syrran79 Nej..det är ju inte helt lätt
Min budget syrker mat till den 20 + oförutsedda utgifter..men det ingår inge grav test i den Det är nog största sporren!
Mizzi trodde jag oxå hade det i går men det försvann..kissar bara 1 gång i timmen nu
Haha ja det kan de ju vara, försöker hålla mig till en kopp om morgonen, sen får det bli vatten och rött te för mig, man e ju inte 25 längre och de sägs ju att kaffe påverkar så..
Nej det måste man inte Kan bara komma ihåg att jag mått illa med en av mina fem!
Såg ju att prog halten som man får vid äl kan faktist ge illamående, i går på tv programmet sa dom det..
Tja som vanligt är det, lite diffus värk i ryggen ner mot ljumskarna då och då...pruttig..
Värdelöst egentligen för det säger juh inget..kissar dock 1 gång per timme..
Suck.
Tinkerbelle håller tummarna hårt härför dig och alla andra!!