Inlägg från: Yrrepyrr |Visa alla inlägg
  • Yrrepyrr

BIM v. 7

Fru Wadell jo jag förstår rätt bra förklarat
    I spetsen sitter inte min öppning utan ca en halv cm upp-bakåt mot rumpan till. Din öppning bör ju ännu vara ett runt hål eller en rund prick och att den var mjuk var ju bra Det är ju inte så lätt och jag är inte heller så haj men har sökt en del å så, Hoppas att blev lite klokare

• Yrrepyrr

Mm tiden kunde ju gå liite fortare..ska då se programmet om det hela nu kl 8 på fyran, gör det ni med

• Yrrepyrr
    japp flickor, så att vi vet hur det går till..mins hur stort det var när alla bilder ifrån fostret i magen kom

*knarrande röst* Påå miiin tiiid så tja, blev man bara på smällen..liksom..
  • Yrrepyrr

Nu känns dan med en väldigt rolig, gillar när folk plussar

Nu är det bara 6 lååånga dagar kvar för mig!

SDen dära känslan när jag kissade igår..kom fram till att det egentligen inte sved så mycket fast jag kissade ca 3 ggr i timmen och nu är det borta Tack tinkerbelle för tipsen!

Har en till undran om det där med metallsmak i mun, det känns som mina tänder blivt av metall..som om man slickar på en kniv eller nåt när man rör med tungan över tänderna..Nåväl
    Jag ska till tandl på onsdag..Huvva..

• Yrrepyrr

Ni som har plussat, hur känns livmodertappen längst ut?

En liten undran bara..
    Kände o kollade en hel del förra gången och kunde inte alls riktigt komma på vad "mjuk som läppen va" Nu när jag känner efter längst ut på tappen är det som "gele" fyllt..liksom, väldigt mjukt, så har det aldrig kännts förut.. *yrre förundrad*

Svar på tråden BIM v. 7