• Anonym

    Tjej, är du högljudd i sängen?

    Läste just en tråd om en tjej som hade svårt att komma. Och när hon väl lärt sig att komma så tyckte hennes kille att hon lät som en b-porrfilm!

    Så nu undrar jag...

    Du som är tjej, är du högljudd?
    Jag låter väldigt högt enligt min man iallafall! Kan inte vara tyst eller bara stöna liite!
    Jag visar att jag njuter! Och det ordentligt!

  • Svar på tråden Tjej, är du högljudd i sängen?
  • Anonym

    Med 2 st tonåringar i huset försöker man väl vara så tyst som möjligt.

  • Anonym

    Jag är en "skrikare"... Min kille uppskattar det, då vet han ju att han gör rätt o att jag har det skönt.

  • Anonym

    Jag är rädd att grannarna ska höra!! Men när jag väl är "igång" så tänker jag inte på det..

  • Anonym

    det beror nog på hur skönt det är.. men är det skönt så ska det höras.. förutsatt att man är en skrikare och det är jag :)

  • Anonym

    Då kommer jag in här o bryter cirkeln.

    För ju skönare det är, desto tystare blir jag

  • Anonym
    Supermamman71 skrev 2007-01-08 20:26:47 följande:
    Läste tråd topicen för min man och första inlägget, han skrattade o sa berätta gärna när vi fick klagomål från grannen :)Japp det hände en gång men det var på fyllan detta sex skedde o jag bidde sur på grannen skrev sen en lapp o gick o la i deras bervlåda. Där stod det:Sorry att ni blir sotis över att jag har bra sex.Pinsamt var det o möta dom i trappen sen, emn  vi skrattade bara åt det hela senare
    Vi hade sex på en kryssning en gång.. Efteråt när min man skulle ut och röka kom "grannen" och sa att vi skulle vara tystare...
  • Anonym

    Jag låter, men ibland får man försöka behärska sej lite, om barnen är vakna eller om det är sent, grannen har sitt sovrum vägg i vägg med vårat.

  • Anonym

    Nej, låter knappt något. Ju skönare det är för mig, ju mindre låter jag.

    Verkar som på de flesta att om man inte låter, så har man det inte skönt!?

    Både jag och sambon vill inte ha någon skrikare till sexpartner. Huuuuuua! Bra att vi båda är på samma nivå iaf.

Svar på tråden Tjej, är du högljudd i sängen?