• Twid

Fler som är PartyLite beroende!?

Hej!!

Finns det fler än jag som är beroende av PartyLite? Älskar verkligen alla deras produkter! Har ett helt skåp med PartyLite ljus och sånt som hör till!!

Själv är jag en sucker för doften Mullbär!! Helt sagolik! finns inge finare än Ljusglas trion med mullbär votivljus i!

Nu så! Finns det några fler PartyLite intresserade här på FL!?
    Kom in och häng här isåfall, så kan vi byta tips och trix blandat med lite egna erfarenheter!!

// Therese!

• Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?
  • lieh

Jag tycker oxå ljusen är bra men använder med måtta eftersom de är dyra.

• Twid

jag har funderat på att bli konsult för partylite! men har inte riktigt bestämt mig än!

mjo det är ju rätt så dyrt men värt varända krona!

har ni några speciella favoriter?

• Ylwis

många favoriter,the ljusena men även body butter!

• Tiingeling

tror att jag fick ett sånt i julklapp, ett stort blockljus med tre vekar.... tycker detr luktar så starkt å så är det rosa!!!! inte direkt min färg, har fått en ask med flera olika dofter åxxå....

• Ylwis

ingen fler som tycker om PArtylite?

• Twid

heheh det var inte många partylite freak här inte!!

jag som trodde att alla som testat deras produkter blev besatta!!hahah!

har en nära vän som är konsult så jag måste ju stöd handla lite av henne!!hahah! mer än gärna!! skulle behöva ha ett party nu eller gå på ett!! mina the ljus börjar ta slut=/

är så nyfiken på den nya doften som har kommit minns inte va den hette men något men lime!! och sen nectarin! älskar fruktiga dofterna! gärna lite citrus!

• mariiah

Tycker oxå om deras ljus, även fast dom är dyra!

Köpte lite nya dofter idag.. Minns bara inte vad dom hette.. =/
    Nån var Röd The tror jag och nån var grön, skog nånting!

• litenkisse

Jag är helt beroende av deras votivljus För närvarande är det dofterna fransk vanilj, hallon/timjan och inlagda aprikoser som gäller!
    Sen är jag fullständigt torsk på sheer luxury och unwind, de finns alltid hemma.
    Ska på nytt party om tre veckor, får se vad det blir för dofter då

• Labolina FI

Liten kisse- Håller HELT med dig om dofterna!!!
    Skulle oxo vilja ha ljustrion, kanske vid nästa party?!?

Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?