• Twid

Fler som är PartyLite beroende!?

Hej!!

Finns det fler än jag som är beroende av PartyLite? Älskar verkligen alla deras produkter! Har ett helt skåp med PartyLite ljus och sånt som hör till!!

Själv är jag en sucker för doften Mullbär!! Helt sagolik! finns inge finare än Ljusglas trion med mullbär votivljus i!

Nu så! Finns det några fler PartyLite intresserade här på FL!?
    Kom in och häng här isåfall, så kan vi byta tips och trix blandat med lite egna erfarenheter!!

// Therese!

• Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?
  • mariiah

TinaElisabeth:
    Ja, men jag hade köpt 2 dofter, och då var det 3 av en sort och 3 av en annan sort i asken, så hon borde ju vetat att det bara var 6 ljus. Måste höra med henne om det bara blivit fel eller nåt, har även för mej (inte riktigt säker) att konsulten sa att det var ett 6 pack, sen kollade jag på kvittot och där har jag ju bara fyllt i att jag ska ha en halv av den ena, och en halv av den andra. Så där står det inte hur många ljus det ska vara.

• Helgona
    Pokergirl skrev 2007-01-16 12:11:23 följande:
    Jag tyckte den luktade mindre nu sist jag värmde, då är det alltså tid att byta puck! Kan man då göra så att man byter puck innan de tagit slut bara genom att spola lite varmvatten på baksidan av glasfatet?
    Ja alltså man kan "fylla" på lite doft också...om du har ett ljus som inte brunnit upp helt eller lite kvar av kan du bryta sönder det o stoppa i meltset...så luktar det lite till...
    Eller du behöver inte elda en doft tills den är slut...säg att du haft detta melts i två-tre dagar o har tröttnat , då kan du värma koppen som meltsen ligger i o ta ut pucken...förvara den i en plastpåse så kan du stoppa i en annan doft...när du vill byta så göra bara om proceduren....
    CARPE DIEM
  • Helgona

Coolt! Då är det väl klart att du får ihop med folk!

CARPE DIEM
  • jendan

hej
    måste bara säga att jag också älskar partylite underbara dofter
    men jag har slut nu så jag måste fylla på lageret snart ska ragga partyn att gå på Räcka ut tungan orkar inte ha party själv är för lat

• nillatom

Nu kommer jag tillbaka efter lite utfodring....

Ett svar kommer här då till Helgona.

De produkter som har fått bäst gensvar hittils från nya katalogen måste nog vara: hela "Inspiration Afrika" serien,
    nya serien "Thailand", och "Global fusion" säljs ju alltid.

Men favoriten är nog Afrika serien, jag gillar den verkligen.

Nu är det ju lite nyheter gällande katalogen, förut har det ju varit en huvudkatalog för hela året, den här kommer att gälla till Augusti sen kommer det en ny tjock huvukatalog.
    Självklart kommer det att komma roliga flyers mm beroende på högtider och årstider.

Hoppas att jag inte blir anmäld nu pga utlämnande av enkel fakta som tom finns att läsa om på Partylites hemsida.......

• musmamman

Vet inte om man vågar skriva här *L* Kan ju räknas som reklám.
    Jag har jordgubbsland vägglampeter treveksljushållare avlång (värdinne) aroma brännare jordgubbsland jordgubbsland trio i köket i. vardagsrummet paris retrovägglampeter parisretrolampa Vargar 2st kaskader rustika vägglampetter badrum banbu votivljushållare glastrio vägglampeter för hurikanglasljus ÄÄ Skriver vad som är på årets önskelista i stället *L*

Viva la friesta ljusbrickor
    globalfusion lyckta
    insprationafrica aromabrännare
    aromameltsblandningen
    unwind doftstrån
    arabesk vägglampeter "2st"
    Hallontimjan pelarljus 2st
    hurikanglasljus skogsbär "2st"
    cylinderglasljus necktartini körbäsrsträgård "2st"
    treveksljus paraffin jordgubbsrabarber
    votivljus the ljus i massor
    Det brukar alltid bli mer som man vill ha senare ha ha ha

• Helgona
    nillatom skrev 2007-01-16 18:55:20 följande:
    .Nu är det ju lite nyheter gällande katalogen, förut har det ju varit en huvudkatalog för hela året, den här kommer att gälla till Augusti sen kommer det en ny tjock huvukatalog.Självklart kommer det att komma roliga flyers mm beroende på högtider och årstider.
    Stön....köpa mera...hahahah vilket öde!
    En fråga om du vet? Kommer det att utgå saker från nuvarande katalog? Får man besked innan så man kan köpa på sig innan de tas bort? Hur länge gäller nästa?
    CARPE DIEM
  • Helgona

musmamma: Afrika arombrännaren finns denna månad på extra pris, kommer inte ihåg hur mycket...men

CARPE DIEM
  • Helgona

Hur länge har ni sålt?

CARPE DIEM
  • Monica H
    Helgona skrev 2007-01-16 19:34:43 följande:
    musmamma: Afrika arombrännaren finns denna månad på extra pris, kommer inte ihåg hur mycket...men CARPE DIEM
    Här är en till ny konsult

Kombo-paket 1

Afrika aromabrännare
    Nectartini Aroma Melts 4-pack
    Nectartini Teljus 12-pack

Allt för 250,-
Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?