• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Linda89

Vad har Agneta på sig för ful trasa? Ser ju som vanligt inte klokt ut.

• Bonanza

Lasse är ju mycket mycket sämre än Patrik! Nya Peppe, helt klart!

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Zmoothie

Agnetas klänning är hemsk!! Malous var fin däremot, och jag älskade den vita som en av kvinnorna bar. Kommer bara inte ihåg hennes namn...

Fire bad. Tree pretty.
  • Jejjsa

många som man trodde skulle vara dåliga (mindre bra) var ju faktiskt riktigt duktiga..

• jocer84

Tyckte marias klänning var dösnygg (fast jag skulle vilja haft den i en annan färg dock).

• Coccolina

Nej tcke Atrick var helt hysterisk... Visst Lasse såg lite bortkommen ut och jag säger inte att han var duktig... men Patrick var roligast när han dansade...Lasse är däremot en garanterad skratt källa i rutan.. tror att hade han haft en snabb låt hde saken kunnat se annorlunda ut...Men just nu.. Patrick var roligast!!

• Phantera

Jag tycker Patrick var sämst!
    Men det är ju lite skillnad på Waltz och Cha-cha....om de dansat samma dans kunde man ju jämfört bättre!
    Men jag gillar nog Lasse bättre, roligare och så..

Agnetas klänning kunde varit finare om den var urringad från den nedre "snör-rosetten", som ett V. Nu var det för mkt tyg upptill. Kunde gjort ngt med håret också....
    Men njae, inte så snygg Hade hon NÅGOT snyggt förra säsongen?

Nehepp...mot sängen. Har morgonpigga barn!

Natti!

♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
  • jocer84

Tyckte det var lite fusk med Anna, hon håller ju på mycket med koreografi till vardags, vilket egentligen ingen av de andra gör, så hon har ju en klar fördel!

Svar på tråden Let's Dance!