• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Kagi

Jag skulle vilja att Markoolio får en ny chans nästa säsong (om det blir någon). Han är inte alltid min favorit, men i detta sammanhang skulle han nog kunna vara underhållande.

• madlo

"S o F
    Vem hjälper Agneta med hennes kläder??!! Hjälp vad fult klädd hon alltid är! Synd, då hon är vacker i sig själv."

De kankse ville visa att hon har åldrats, såg ut som de hade hittat kläderna i farmors garderob

• Yvonne81
    madlo skrev 2007-01-13 17:15:27 följande:
    "S o F Vem hjälper Agneta med hennes kläder??!! Hjälp vad fult klädd hon alltid är! Synd, då hon är vacker i sig själv."De kankse ville visa att hon har åldrats, såg ut som de hade hittat kläderna i farmors garderob
    Det tänkte jag också på igår. En så vacker kvinna med SÅ gräslig klädsmak...
  • MammaNova

Sahlene och Tobias K var klart bäst ! Tobias e lika bra på tv som i verkligheten, gillar även Martin och Cecilia men mest pga deras utstrålning !

• MammaNova

Jocer84 - Fast att jämföra hennes "artistkoreografi" med pardans är att ta i ! Har själv dansat detta i några terminer och kan ej jämföra det med ngt annat ! Skulle vilja säga att de som har mest fördel är idrottarna isf som har det fokus som man verkligen behöver ! Men det kan ju de andra ha med !

Tycker Lasse är bättre än Peppe, takten håller han iaf mkt bättre !

• Missisola

SHIT Anna S var ju mager som en benget...Såg INTE fräsch ut alls!!!!

EbbaBebban 4-ever
  • Phantera
    Missisola skrev 2007-01-13 18:03:54 följande:
    SHIT Anna S var ju mager som en benget...Såg INTE fräsch ut alls!!!! EbbaBebban 4-ever
    Amning och flera timmar dans / dag !!
    Har jag hört iaf...och det kan nog stämma. Vem skulle inte gå er med så mkt dans? Och amning brukar de flesta gå ner av...
    ♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
  • karin06

Ni som klagar på Agnetas klädsel; har läst att eftersom Agneta fick så mycket klagomål på sin klädsel förra säsongen så har Lars Wallin (modedesigner) erbjudit sin hjälp. Den röda klänningen hon hade på sig var således en hautecouture klänning!!! fint som snus alltså men frågan är om hon klädde i den. Tycker för övrigt att kändisarna som är med i år är dötråkiga, jag menar vem vill se Brandeby och Treutiger svänga sina lurviga???

• Zmoothie

Brandeby vill jag se! (Fast det där med "svänga sina lurviga" kanske kan diskuteras.. )

Fire bad. Tree pretty.
Svar på tråden Let's Dance!