• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Melle

Anna Sahlin tycker jag är bäst!! Och sen Erika Johansson. Tobbe trollkarl imponerar också. Ikväll ville jag att Malou, Yvonne eller Lasse skulle åka ut. Malou dansade katastrofalt och Lasse spelar över så mkt att det inte blir det minsta roligt.

• Kefastjejen

Nääää inte Lasse kvar... jag tycker han är obotligt pinsam!!! Typiskt, att de som verkligen försöker dansa ska åka före de som inte ens försöker (i detta fall Lasse som bara fjantar sig för att vinna röster, typ).

• waersta

De som är medelmåttor åker först.. de som liksom inte utmärker sig.

Heja Anna och Tobbe!

• michiara

jag tycker inte om Anna, usch jag vet inte varför men jag kan inte med henne

• Kaxmaja
    michiara skrev 2007-01-20 13:13:23 följande:
    jag tycker inte om Anna, usch jag vet inte varför men jag kan inte med henne
    Jag har oxå svårt för henne. Vet inte varför. Men jag försöker förtränga de och se på henne i nytt ljus
  • selh

tobbe, patrick o martin ska dela första priset

• Jenny70

De kändisar som var med förra året var mycket roligare att titta på!!

Men hörde ni...när sångaren sjöng (FÖRSTÖRDE) Martin Stenmarks låt - så fruktanslöst falskt så det var nå´t av det värsta jag hört!! Hjälp!! :-/

• maruttan
    Jenny70 skrev 2007-01-20 19:55:05 följande:
    De kändisar som var med förra året var mycket roligare att titta på!!Men hörde ni...när sångaren sjöng (FÖRSTÖRDE) Martin Stenmarks låt - så fruktanslöst falskt så det var nå´t av det värsta jag hört!! Hjälp!! :-/
    Japp började fundera på omhan hade satt en tupp i halsen Han sjöng ju de andra låtarna helt ok?!
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Kagi

Det är coolt att de tar moderna låtar och sjunger i rumba-, quickstep- och annan takt. Sånginsatser varierar, det håller jag med om. Men jag gillade verkligen versionen av Promiscuous. (Även om originalet såklart är bättre.)

Svar på tråden Let's Dance!