• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • MamaKajsa

har skrivits så dåligt om mårten i veckan hoppasfolk rödtar på honom ändå.

• Kaxmaja

Jag har inte läst så mycke. Brukar kolla in aftonbladets webtidning ibland. Men jag ser ju inte löpsedlar och sånt eftersom jag inte bor i Sverige

• Magic1

Jag tycker nog att Malou ska åka ut även om jag ännu ej sett de dansa. Tyckte inte att hon skulle ha varit kvar efter förra omröstningen heller. Hon sa i tv att rumba var "hennes" dans, men det var bland den klenaste uppvisning jag någonsin sett (inte för att jag själv kanske skulle kunna göra bättre ifrån mig men jag skulle inte yttra mig så i tv).

• Kaxmaja

Magic1 självklart hade du gjort de skitbra Jag oxå för den delen. Annars kan vi ju inte klaga på de andra hi hi hiFlört

• Magic1

Angelzezzan: Med några glas vin i kroppen hade det gått som smort, eller hur?

• Kaxmaja

Jajamensan. Ju fler glas desto bättre går de enligt mig iallafall. Jag tänker inte fråga dem som ser på

• Magic1

Hi hi hi. Måste nog hålla med dig......men kul har man.

Snart är det dags!

• maruttan

Men Yvonne är ju bara såååå söt och go!! Vill inte att hon ska åka ut även om hon dansar som en kratta

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
Svar på tråden Let's Dance!