• Anonym (flickbebis)

hur gör man e flickbebis

jag har en hel drös med pojkar och vi ska planera en till.. blir givetvis glad om det blir en pojke. jag vill helst ha en pojke men min man känner nog att han vill ha en liten flickebebis denna gången.. inget man kan styra men det kan ju vara kul o testa...
    så ni som vet vilka tips har ni så att det lättast blir en flickbebis..

• Svar på tråden hur gör man e flickbebis
  • Anonym

Det brukas säga att pojkar "dör" vid hög värme så prova bastun eller ett bad

• Anonym

mannen ska inte haft utlösning på ett par dagar om det ska bli en flicka... "äldre" spermier är mer flickor.. så vill man ha en pojk ska mannen haft utlösning gärna samma dag som ni har samlag.

känner folk som planerat och gjort på det viset, och dom har alltid fått det kön dom velat. (dom har 4 barn idag, 2 flickor och 2 pojkar)

• Anonym (öhhh???)

Ni skulle ju kunna göra så att ni knullar och sen ser vad ni får. Det är ju en lösning.

• Anonym

vad menar du anonym urk?? vem är idiot och varför?

• Anonym (urk)

Det brukas säga att pojkar "dör" vid hög värme så prova bastun eller ett bad..thats WHY DAHH

• Anonym (öhhh???)

Vad elak jag lät. Inte meningen. Det finns ju vissa undersökningar som visar på att man oftare får flickor om man jobbar som lokförare ex.
    Testa att stå under elledningen lite :)

• Anonym

Ja, precis som Anonym (öhhh???)säger, varför inte se vad det blir, men jag tillägger och välj bort det om det blir en pojke för det är väl möjligt idag... (ironiskt)

• Anonym

fattar fortfarande inte varför anonym är en idiot för att denne skrev att pojkar dör i bastu? vad är det som är så konstigt?? pojkspermier dör kanske vid högre temperatur??

Svar på tråden hur gör man e flickbebis